ورزشی 05:43 - 10 خرداد 1393
در خط حمله ضعف نداریم
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باید بگویم که ضعف در خط حمله نداریم و در همه بازی ها با برنامه بازی می‌کنیم.

نکونام: مصدومیتم جدی نیست/ اردوی اتریش بهتر از آفریقای‌جنوبی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از بازگشت به ایران در خصوص اردوی اتریش گفت:اردوی خوبی را برگزار کردیم و بازی های تدارکاتی مناسبی را هم پشت سر گذاشتیم. بدنسازی خوبی هم انجام دادیم تا در ادامه راه تا جام حهانی آماده باشیم. به نظرم شرایط این اردو بهتر از آفریقای جنوبی بود و امیدوارم روند آماده‌سازی تیم ملی تا جام جهانی برزیل ادامه‌دار باشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد مصدومیتش در بازی با آنگولا هم ادامه داد: در تمرین 2 روز قبل از همان ناحیه ضربه خوردم و احساس درد کردم اما به تمرینم ادامه دادم اما در بازی دیروز وقتی باز هم از همان ناحیه ضربه خوردم تصمیم گرفتم بیرون بیایم تا مشکل جدی به وجود نیاید. فردا با پزشکان تیم ملی هماهنگی های لازم را انجام می دهم اما موضوع خاصی نیست.

نکونام در خصوص این که تیم ملی در 3 بازی دوستانه فقط یک گل زد و این نگران کننده است،افزود: ما در 3 بازی آخر مقدماتی جام جهانی هم کره جنوبی و قطر را یک بر صفر بردیم. در جام جهانی هم هدف اول ما باید گل نخوردن باشد چرا که گل نخوردن در یک بازی حداقل یک امتیاز برای شما به همراه دارد.

وی در پایان گفت:‌ما مثل برزیل، آرژانتین و یا اسپانیا نیستیم که از همان اول بازی به فکر گل زدن به حریفان‌مان باشیم. باید بگویم که ضعف در خط حمله نداریم و در همه بازی‌ها با برنامه بازی می‌کنیم.


3876975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است