استانی 18:43 - 25 بهمن 1398

بازی پارس جم و نساجی ازحالت طبیعی خارج شد/داور پنالتی جم را نگرفت

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی پس از تساوی بدون گل تیمش پارس جنوبی برابر میزبان خود نساجی مازندران در قائمشهرافزود: بازی در زیربارش شدید باران و زمین چمن مصنوعی که واقعاً بازی کردن در آن شرایط خاص خود و ریسک بالایی دارد، نمی‌شد بر روی کیفیت آن صحبت کرد.

وی درعین حال از عملکرد بازیکنانش و تلاشی که برای کسب حداقل امتیاز برابر نساجی مازندران داشتند، تشکر کرد و گفت، بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و از سوی دیگر خوشحالم و تشکر می‌کنم از مردم قائمشهر که ما میهمان آنها بودیم و کمی و کسری نداشتیم.

داور یک پنالتی جم را نگرفت

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در ادامه به شرایط بازی تیمش اشاره کرد وادامه داد، در نیمه نسخت بازی وبا توجه به شرایط حاکم بر جو مسابقه، تا حدودی عقب بازی کردیم، اما در نیمه دوم با پیشروی وایجاد چند موقعیت تیم برتر زمین بودیم و شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

افاضلی افزود: یک بار توپ را به تیر دروازه تیم نساجی خورد وحتی یکی دو فرصت خوب دیگر هم داشتیم که باید گل می‌شد ولی از آنها استفاده نکردیم.

وی درخصوص صحنه مشکوک برای تیمش درمحوطه جریمه تیم نساجی واینکه داور می‌توانست برای تیم پارس پنالتی بگیرد، گفت: البته من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما باید از آقای کرمانشاهی و کمک‌های‌شان تشکر کنم که درچنین شرایط هوایی نوع برخوردها والبته قضاوت برای داور سخت می‌شود.

سرمربی تیم پارس جنوبی درعین حال از حضور مهاجری سرمربی تیم نساجی و اینکه با حضور او در این تیم پیشرفت‌ها قابل ملاحظه بوده، برای موفقیت تیم نساجی نیز آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، دیدار تیم‌های نساجی مازندران وپارس جنوبی جم درچارچوب هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ودو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

نساجی با این تساوی ۲۰ امتیازی وبه رده یازدهم جدول صعود کرد وتیم پارس جنوبی جم هم با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.


10393584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است