ورزشی 11:31 - 16 تیر 1393
هر کاری صورت می‌گیرد برای هواداران استقلال است
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید بپذیریم که در فوتبال حرفه‌ای تعصب جایگاهی ندارد و این روزها بازیکنان به بهترین پیشنهادشان پاسخ مثبت می‌دهند.

پورحیدری: نمی‌توانیم بیش از بودجه به بازیکن پول بدهیم/تیموریان از قطر پیشنهاد دارد

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود آندرانیک تیموریان رقم بالایی به مسئولان باشگاه استقلال برای عقد قرارداد پیشنهاد داده‌، گفت:‌باید بپذیریم که باشگاه استقلال به دلیل بودجه تعیین شده با محدودیت‌های مالی روبروست و ما بر پایه این پول می‌توانیم تیم را جمع کنیم اما مسئولیت این کار با نظری جویباری است و فقط می‌دانم که نمی‌توانیم خارج از بودجه تعیین شده هزینه کنیم اما مذاکرات با ملی‌پوشان باشگاه استقلال در حال انجام است. هر چند که من ریز این مسائل را نمی‌دانم و اگر سوالی در این باره هست باید از مسئول آن پرسید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ تیموریان به حدی بالاست که باشگاه استقلال قصد گرفتن اسپانسر برای این بازیکن دارد، ادامه داد:‌ درباره این موضوع هم اطلاعی ندارم و در جلسه هیأت مدیره هم صحبتی در این مورد نشد. البته باید بگویم که من مخالف وجود پول در فوتبال نیستم اما به هر حال باشگاه‌های مختلف به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند و بازیکن هم سعی می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که پس در این میان جایگاه تعصب در فوتبال کجاست، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در فوتبال حرفه‌ای تعصب جایگاهی ندارد و تیموریان هم بازیکن متعصبی است اما یکی از مشکلاتی که در این باره وجود دارد این است که پیشنهادهای خارجی رقم‌های آنچنانی می‌دهند و همین موضوع کار را برای ما مشکل کرده است. درباره تیموریان هم شنیده‌ام که او از قطر پیشنهاد دارد اما اگر بخواهم واقعیت را بگویم باید بگویم که همه ملی‌پوشان ما گزینه اولشان استقلال است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه فکر نمی‌کنید این امروز و فردا کردن ملی‌پوشان برای قرارداد با استقلال به قیمت خون به جگر کردن هواداران این تیم تمام خواهد شد، ادامه داد: قبول دارم که هر کاری انجام می‌دهیم برای هواداران است چرا که آنها تیم‌شان را دوست دارند اما واقعیت این است که مشکلاتی در این باره وجود دارد و شاید گاهی نتوان خیلی زود تصمیم گرفت چرا که محدودیت مالی جلوی ما را می‌گیرد.

انتهای پیام/


4175129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است