استانی 02:00 - 03 شهریور 1398

زیرساخت‌های آموزشی در روستاهای گناوه توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه شهید کرمی روستای سربست شهرستان گناوه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی به مردم ارائه و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: امروزعملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه شهید کرمی روستای سربست شهرستان گناوه با همت خیر نیک اندیش حاج غلامحسین کرمی همزمان با اولین روز هفته دولت آغاز می شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: با احداث این مدرسه یکی از خواسته های مهم مردم روستای سربست که از روستاهای پرجمعیت شهرستان گناوه است محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اولین روز از هفته دولت برنامه های این هفته در شهرستان گناوه با  ادای احترام و تجدید میثاق مسئولان شهرستان با شهدا آغاز و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها انجام گرفت.

پاک نژاد  با اشاره به پروژهای نخستین روز هفته دولت در شهرستان گناوه گفت: افتتاح دو پروژه اقتصادی تولید کفش شاهینی و مصالح چوبی تنگستانی و افتتاح پروژه های شیلاتی شامل محوطه سازی و سوله صیادی و آغاز عملیات  اجرایی مدرسه ۶ کلاسه روستای سربست از پروژه های روز اول هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

وی  خاطر نشان کرد: از دغدغه های ما احداث اماکن مناسب آموزشی برای آینده سازان و دانش آموزان است که امروز با همکاری خیر نیک اندیش غلامحسین کرمی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی این مدرسه آغاز شد.

فرماندار گناوه یادآور شد: اعتبار زمین این پروژه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اعتبار پیش بینی شده برای ساخت مدرسه با کمک خیر و از طریق سازمان نوسازی مدارس نیز  حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که جمع اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده است.


10217769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است