استانی 20:54 - 28 تیر 1397

اردوی تیم‌های ملی والیبال کشور در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ضیایی عصر پنجشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت والیبال اردبیل افزود: این استان شرایط بسیار مطلوبی برای میزبانی از اردوهای تیم ملی دارد و فدراسیون با نظر مثبت در این زمینه، در حال برنامه ریزی است.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا، امکانات و زیرساخت های تمرینی و... تصریح کرد: بویژه اینکه اردبیل دارای یک سالن استاندارد بین المللی با ظرفیت شش هزار نفر و یک سالن تمرینی مدرن دارد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به میزبانی موفق این استان از دو تورنمنت بین المللی طی سال گذشته یادآور شد: رقابت های انتخابی جهان با حضور پنج تیم آسیایی و مسابقات امیدهای آسیا با حضور ۱۲ تیم در اردبیل برگزار و این میزبانی رضایت فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا را در پی داشت.

برنامه‌ریزی برای میزبانی اردبیل از رقابت‌های بین المللی و آسیایی

وی با بیان اینکه به دنبال واگذاری میزبانی رقابت های بین المللی و آسیایی به اردبیل هستیم، ادامه داد: البته امسال با توجه به چینش تقویم رقابت های جهانی و آسیایی این امر ممکن نبوده ولی در سال آینده این مهم را محقق می کنیم.

ضیایی با تاکید بر اینکه استان اردبیل در تمام رشته دارای ظرفیت و قهرمانان سرشناسی است، متذکر شد: اردبیل در رشته والیبال نیز دارای قابلیت های قابل توجهی است اما تاکنون جای این استان در رقابت های سوپر لیگ والیبال کشور خالی مانده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک تیم های این استان بتوانند با سرمایه گذاری مطلوب در لیگ برتر کشور حضور یافته و توانایی های خود را در این رشته به اثبات برسانند.

جذب اسپانسر نیازمند برندسازی در ورزش است

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در این خصوص برلزوم توجه هیئت های والیبال در استان ها به بحث اسپانسر و نیز استعدادیابی تاکید کرد و بیان داشت: موضوع جذب اسپانسر و مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در والیبال باید جدی تلقی شود.

وی با بیان اینکه در این راستا لازم است بستر برای حضور اسپانسر و سرمایه گذاران در رشته والیبال فراهم شود، افزود: این بستر فقط با برندسازی در ورزش باید صورت گیرد چراکه اگر برندسازی نباشد بی شک اسپانسر ورود نخواهد کرد.

ضیایی بحش اقتصادی را در ورزش و توسعه آن جدی ارزیابی کرد و ادامه داد: امروزه ورزش در بحث اشتغال، درآمدزایی و توسعه اقتصادی جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.


9847171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است