اجتماعی 14:06 - 29 آذر 1393
دکتر فرهادی رییس جمعیت هلال احمر ایران در پیامی درگذشت آیت الله غیوری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دکتر فرهادی در پی درگذشت نماینده ولی فقیه در هلال احمر

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، در پیام تسلیت دکتر فرهادی آمده است: حضرت آیت الله غیوری، چراغ درخشان جمعیت هلال احمر و مصباح تابناک روحانیت جهان اسلام بود و شمع وجودش برای ارتقاء سطح علمی و اخلاقی خانواده خدوم هلال احمر می‌سوخت .

متن پیام دکتر محمد فرهادی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شی

روح پاک عالم مجاهد، فقیه فرزانه و مربی بزرگ اخلاق، حضرت آیت الله حاج سید علی غیوری در آستانه ماه شهادت و و رحلت حماسه رسول خدا(ص) و امام رضا(ع) به لقاءالله شتافت و در جوار رحمت حضرت حق مأوا گزید و دل‌های دوستدار ارادتمندانش را که شیفته خلق و خوی الهی او بودند به سوگ نشاند.

آن بزرگ‌مرد، چراغ درخشان جمعیت هلال احمر و مصباح تابناک روحانیت جهان اسلام بود و شمع وجودش برای ارتقاء سطح علمی و اخلاقی خانواده خدوم هلال احمر می‌سوخت .

وجود آن عالم خدمتگزار در هنگامه‌ بروز حوادث غیر مترقبه و در آوردگاه‌های پر خطرنجات مردم و در گردنه‏ های نفس‌گیر حرکت بسوی تسکین آلام درد کشیده ها ذخیره‌ای الهی بود و نعمتی مغتنم، که نگاه‌ها را روشن می‌ساخت و به دل‌ها آرامش می‌داد.

اینجانب رحلت عالم بصیرت و مربی بزرگ معرفت و تربیت، حضرت آیت الله غیوری را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و نایب بر حقش، مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و مراجع معظم تقلید، علما و فضلای حوزه، ‌ و ‌الخصوص خانواده هلال احمر و مردم قدرشناس ایران تسلیت عرض میکنم و برای روح پاک آن عالم ربانی، علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندانش، صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا دارم.

حشره الله مع اولیائه الکرام و اسکنه بحبوحات جناته"

انتهای پیام


5454873
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است