استانی 10:43 - 21 مرداد 1401

جمعیت هلال احمر زنجان برای ۶۷۳ نفر هزینه درمانی پرداخت کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی احمدلو شامگاه پنجشنبه در آئین امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کمیته امداد استان زنجان، گفت: جمعیت هلال احمر به دنبال این است که ارائه خدمات با اولویت نیازمندان باشد.

وی بیان داشت: خدمات هلال احمر باید توسعه یابد و همکاری و تعامل به صورت دو طرفه باشد و کمیته امداد پتانسیل‌های خود را در کنار ظرفیت‌های هلال احمر زنجان قرار دهد.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور، گفت: تلاش کردیم تفاهم نامه‌ای مجزا در حوزه بهداشت و درمان با بخش داوطلبان این مجموعه داشته باشیم که تاکنون موفق نشدیم.

احمدلو تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استفاده و آن را الگو سازی کرد و مددجویان کمیته امداد در حوزه دارو، توانبخشی و دندانپزشکی بویژه در تامین دارو برای بیماران صعب العلاج مشکل دارند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر زنجان برای ۶۷۳ نفر ۷۰۰ میلیون تومان هزینه درمانی و دارویی پرداخت کرده است، تاکید کرد: ۵۷ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند که بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر بیمار صعب العلاج است.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور، با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که جمعیت هلال احمر با کمیته امداد تعامل، همدلی همکاری و نزدیکی بسیار خوبی دارد، ابراز داشت: نیاز داریم نیروهای کمیته امداد در مقوله مقابله با حوادث آموزش ببینند.

احمدلو گفت: خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در حوزه دارو، توانبخشی و دندانپزشکی بویژه در تامین دارو برای بیماران صعب العلاج مشکل دارند.


11651650
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است