ورزشی 10:18 - 27 مرداد 1393
سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد: تیمش با فروتنی و جنگندگی توانست نیوکاسل را شکست دهد.

پیگرینی: با فروتنی و جنگندگی پیروز شدیم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچسترسیتی روز گذشته (یکشنبه) موفق شد در هفته‌ نخست لیگ برتر با دو گل نیوکاسل را شکست دهد تا شروع خوبی در فصل جدید داشته باشد.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی درخشان تیمش برابر نیوکاسل در هفته‌ نخست، گفت: از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم. بازیکنانم انگیزه زیادی برای برد داشتند. می دانستیم که بازی خیلی سختی برابر نیوکاسل پیش‌رو داریم. آنها در خانه تیم قدرتمندی هستند. از طرفی قهرمانی در فصل گذشته کار ما را سخت تر کرده و باید در فصل جدید بازی به بازی پیشرفت کنیم تا بتوانیم مثل فصل گذشته قهرمانی را کسب کنیم. برای من نگرش بازیکنانم در بازی برابر نیوکاسل از هر چیز دیگری مهم‌تر بود. درست است که آنها فصل گذشته قهرمان لیگ شدند، ولی با این وجود خیلی فروتن در زمین حاضر شدند و توانستند با جنگندگی سه امتیا‌ز آن مسابقه را کسب کنند.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: برابر نیوکاسل در دفاع خیلی مستحکم ظاهر شدیم و فکر نمی‌کنم جو هارت، دروازه‌بانمان حتی یک بار به زحمت افتاده باشد. در نیمه دوم طبیعی بود که بازی افت کند، چرا که ما خسته شده بودیم و این به بازی‌های زیاد پیش فصل باز می‌گردد. در حال حاضر بازیکنانم نمی‌توانند 90 دقیقه‌ کامل فوتبالشان را به نمایش بگذارند، ولی می‌خواهیم با تمرین زیاد بتوانیم این ضعف را مرتفع کنیم.

رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر با حضور پنج تیم مدعی منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و آرسنال هیجان زیادی بین علاقمندان فوتبال ایجاد کرده است.

سرمربی منچسترسیتی درباره رقابت با دیگر تیم‌های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، گفت: همیشه در انگلیس پنج – شش تیمی هستند که برای قهرمانی می جنگند. اگر ما بتوانیم در تمام این دیدارهای پیش‌رو مثل بازی با نیوکاسل ظاهر شویم، مدعی جدی برای قهرمانی خواهیم بود. البته نمی‌توان تیم امسال را با تیم سال پیش مقایسه کرد. سال گذشته خیلی‌ها شک داشتند که منچسترسیتی بتواند فاتح لیگ برتر شود، آن هم در اولین فصل من در فوتبال انگلیس. امروز نگاه‌ها به تیم من فرق کرده است. در حال حاضر منچسترسیتی دو ترکیب کامل در اختیار دارد. مطمئنم که ما این فصل نیز برای قهرمانی نیز خواهیم جنگید و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه تیمی فاتح لیگ برتر خواهد شد.

منچسترسیتی در هفته‌ دوم لیگ برتر باید در دیداری حساس برابر لیورپول به میدان برود. این دو تیم فصل گذشته رقابت شانه به شانه‌ای برای فتح لیگ برتر داشتند که در نهایت با قهرمانی منچسترسیتی همراه بود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4498801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است