بازار 18:04 - 14 بهمن 1398

ایرانگردی و تور های مسافرتی یزد و قشم

شاید برای شما هم تفریح و گردش یکی از برنامه های اصلی و نشاط آور باشد که هر بار تجربه آنها نسبت به گذشته لذت بیشتری می برید. آشنا شدن با آداب و رسوم گذشته در تورهای ایرانگردی فارا گشت، با فرهنگ های مختلف گوشه و کنار کشور عزیزمان ایران و با اقلیم های سرزمین پهناور آریایی ایران که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تفریحات به حساب می آید.

 مسافرت و آشنا شدن با مردم سرزمین ها و شهر های مختلف یکی از بی نظیر ترین سرگرمی هایی می باشد که می توانید آنها را تجربه کنید؛ در کنار این مسافرت در کنار دوستان و آشنایان به شما انرژی فوق العاده می دهد و علاوه بر این باعث ایجاد خاطراتی بی نظیر و به یاد ماندنی در تور ایران گردی فارا گشت می شود که هرگز آنها را در آژانس فارا گشت فراموش نخواهید کرد؛ با ما همراه باشید تا یکی از بی نظیر ترین و محبوب ترین تور های مسافرتی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

تور یزد و دیدار از دیدنیهایش:

یزد، یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین شهر های گردشگری ایران می باشد که در طول سال بسیار مورد بازدید جهانگردان خارجی و ایران گردان ایرانی و خارجی قرار می گیرد، یکی از دلایل این محبوبیت شهر بی نظیر در تور یزد در بین قشر توریست ها این است که شهر یزد یکی از تاریخی ترین و کهن ترین شهر های ایران می باشد که اصالت و قدمت آن به سال های بسیار دور باز می گردد.

 همین موضوع باعث جذب بسیاری از توریست ها و جهانگردان خارجی به این شهر شده است، علاوه بر این وجود موزه های بزرگ و تاریخی بسیاری در این شهر و جمع آوری گنجینه ای ارزشمند از تاریخ و فرهنگ این شهر و سرزمین کهن ایران زمین، بازدید از ساختمان ها و سازه های قدیمی و با اصالت و کهن یزد که در بین جهانگردان و علاقه مندان به ایران گردی در خارج یکی دیگر از دلایل جهانگردان در بازدید از این شهر بی نظیر و فوق العاده می باشد.

بهترین های یزد

امیرچخماق یادگاری از دوران تیموریان در شهر یزد می باشد که مورخان و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ ایرانی را در طول سال به دیدن از جاهای دیدنی یزد دعوت می کند، بنایی به سبک و سیاق میدان نقش جهان اصفهان که که میراثی ارزشمند و گسترده از دوران حکومت تیموریان می باشد و هر ساله به محبوبیت آن در بین بازدیدکنندگان شهر یزد در طول بازدید از تور یزد افزوده می شود.

از بین معماری کویر در شهر بی نظیر یزد می توان به ساباط های شهر زیبای یزد اشاره کرد، معماری که تعریف و تمجید از آن تنها در قالب سخن نمی گنجد و تا آن را از نزدیک نبینید به هنر و معماری ایرانی شهر یزد پی نخواهید برد.

بازار مسگرها

بازار مسگر ها شما را به سمت زندگی سنتی با عشق و قدیمی دعوت می کند، ساخت و تزئین ظرف و ظروف مسی در بازار مسگر ها که یکی از جاهای دیدنی یزد می باشد شما را با هنر مسگری در گذشته و حال آشنا می کند و می توانید انواع ظروف زیبای مسی را در این بازار تهیه کنید و از خرید در یک بازار سنتی قدیمی لذت ببرید، ظرف های مسی یکی از سوغات محبوب شهر زیبای یزد می باشد.

امیرچخماق یزد

در کنار تور یزد و بازدید از این شهر فوق العاده تاریخی و زیبا، بازدید از شهر بی نظیر و زیبای قشم و تجربه انواع تفریحات دریایی و خرید در مجتمع های تجاری لوکس و بزرگ این جزیره فوق العاده که نگینی بر انگشتر آبی خلیج همیشگی فارس می باشد، شما را با آداب و رسوم، غذا های محلی و لباس های مختلف جنوبی آشنا می کند، علاوه بر این می توانید بعد از دیدن زیبایی های تاریخی و کهن شهر یزد کمی با تفریحات بروز و جدید امکانات شهر قشم آشنا شوید، در ادامه با ما باشید تا شما را با شهر زیبای قشم و ساحل فوق العاده آن در تور قشم و جاهای دیدنی قشم آشنا کنیم.

تور قشم و دیدن جاهای دیدنی قشم:

یکی از فوق العاده ترین شهر های ساحلی ایران، جزیره قشم می باشد، سفر به این جزیره با تور قشم  فوق العاده بسیار آسان است و حالا می توانید با ساخته شدن پل هوایی که از ساحل هرمزگان به شهر ساخته شده است بدون هیچ دغدغه ای با خودروی شخصی خود به این شهر فوق العاده سفر کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

 شهر زیبای قشم دارای سواحل بسیار زیبا و پاکیزه ای می باشد و غروب های ساحل در این شهر بسیار دیدنی و جذاب است، غذا های فوق العاده ای در رستوران های محلی این شهر بی نظیر سرو می شود که تجربه طعم تند و فلفلی غذا های جنوبی را برای شما به یک خاطره محبوب و فوق العاده تبدیل خواهد کرد که قطعا دوست دارید برای چند بار دیگر جاهای دیدنی قشم را تجربه کنید، تور قشم و سفر به شهر رویایی قشم یکی از محبوب ترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

زیبایی های شهر قشم

ایرانگردی و تور شهر های زیبای ایران:

ایرانگردی یکی از تفریحات فوق العاده ای می باشد که برای همه توریست های داخلی و خارجی محبوبیت دارد، آژانس مسافرتی و گردشگری فارا گشت کوروش کبیر یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین آژانس ها هواپیمایی و مسافرتی می باشد که با ارائه بهترین و بی نظیر ترین خدمات مسافرتی بهش ما عزیزان برای بازدید از جاهای دیدنی یزد و جاهای دیدنی شهر قشم همواره بهترین امکانات را در کنار بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه می دهد، انتخاب تور یزد و تور قشم یکی از فوق العاده ترین پیشنهاد های این آژانس مسافرتی بزرگ به مشتریان خاص و همیشگی خود می باشد تا از دیدن جاهای دیدنی این شهر های فوق العاده دیدن کنند و بهترین خاطرات را از این مسافرت خود در کنار بهترین دوستان و خانواده خود خق کنند، با رزرو تور های ایرانگردی آژانس مسافرتی فارا گشت( www.faragasht.com )همچون تور یزد و تور قشم بهترین امکانات را در تمام طول مسافرت برای خود و خانواده عزیزتان دریافت کنید و مسافرت و تور های گردشگری یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین آژانس های بین المللی گردشگری در خاورمیانه را تجربه کنید.

 

 


10375474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است