ورزشی 15:50 - 17 اردیبهشت 1403
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از فصل آینده هر هوادار با کد ملی روی صندلی مخصوص خود خواهند نشست در غیر این صورت لیگ را آغاز نمی کنیم.

تاج: از فصل آینده صندلی هر تماشاگر مشخص خواهد بود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران گفت: ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  

در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد: اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.


12053598
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» یک سایت خبری در عراق از احتمال پیوستن بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور به پرسپولیس خبر داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پس از توافق نهایی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا، به زودی قرارداد جدید مربی برزیلی سرخپوشان امضا خواهد شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرنوشت حامد امیری در پارادوومیدانی قهرمانی جهان، این بار برای امان الله پاپی رخ داد و او مدال برنز خود را از دست داد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» جلسه برگزار شده در استانبول حاوی اخباری با محتوای پایان تعلیق داوران سرشناس کشتی بود، اما هنوز چیزی از سوی اتحادیه جهانی اعلام نشده است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که در صورت قهرمانی؛ آبی پوشان اتفاقی متفاوت با اداور گذشته را تجربه خواهند کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» آخرین بازی خارج از خانه نایب قهرمان سری A در فصل 24-2023 با ثبت یک شکست در کارنامه این تیم همراه شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» شاگردان سرجیو کنسیسائو با یک حضور تأثیرگذار دیگر از مهدی طارمی موفق شدند آخرین بازی خود در فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال را با پیروزی پشت سر بگذارند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی صحبت از شرافت تیم هایی که برابر استقلال بازی دارند می شود، یعنی نمی خواهند این تیم قهرمان شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» غیبت غیرموجه در جام تختی، تاوانی سنگین برای کشتی گیرانی که مجوز شرکت در این رقابت ها را دارند، به همراه خواهد داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است