اجتماعی 17:52 - 19 مهر 1393
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اگر کتاب شریف شهادت در بسیاری از مناطق کشور بسته شده اما در این استان برای نیروهای انتظامی و امنیتی گشوده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'عباسعلی سلیمانی' روز شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان در دفتر امام جمعه زاهدان افزود: اهمیت و جایگاه کار نیروهای انتظامی و مرزبانان میهن اسلامی بسیار بالا و ارزنده است.



عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: پیامبر بزرگوار حضرت محمد (ص) فرمودند در میان مجاهدان اسلام سه نوع مجاهد بالاترین مقام را دارند که مرزبانان در مقام نخست آن هستند، این در حالی است که مرزبانی در زمان پیامبر گرامی (ص) خطرات کمتری نسبت به امروز داشت زیرا در آن زمان قاچاق انسان، سوخت، موادمخدر، اقلام ضد فرهنگی و غیره وجود نداشت.



نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: قیمت و ارزش هر علم و عملی به موضوع و هدف آن بستگی دارد و هر چه کار و هدف متعالی باشد ارزش و جایگاه آن نیز متعالی است، تمامی دستگاههای دولتی پازل یک نظام هستند اما ماموریت شان در یک سطح نیست.



امام جمعه زاهدان افزود: مهمترین و اساسی ترین کارکرد نیروی انتظامی در 36 ماموریت خلاصه می شود که حاصل جمع تمامی آنها امنیت است و دین مبین اسلام امنیت را در ردیف رفاه و سلامت قرار داده بطوریکه خداوند منان امنیت را به عنوان پاداش برای انسانها منظور کرده است.



آیت الله سلیمانی خطاب به فرماندهان و پرسنل انتظامی و مرزبانی تصریح کرد: اقتدار شما اقتدار رهبری و دولتمردان است، شما نیروهای جان برکف انتظامی و مرزداران غیور باید همواره در آماده باش کامل باشید و هر روز صبح قبل از خارج شدن از خانه غسل شهادت کنید زیرا در منطقه ای خدمت می کنید که دشمن در لباس دوست ظاهر می شود و تشخیص خودی از بیگانه مشکل است.



نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: من در مقام قدردانی دست شما نیروهای جان بر کف انتظامی و مرزبانی را می بوسم زیرا کار سختی را انجام می دهید و هم در داخل ملامت و هم بیرون از مرزها تهدید می شوید، ارزش کارتان آنقدر بالاست که هیچ کس نمی تواند میزان ارزش آن را مشخص کند.



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مغتنمی برای ارتباط نزدیکتر و بیشتر با مردم است، البته پلیس همیشه در کنار و یاور و خدمتگزار مردم است و به این خدمتگزاری افتخار می کند.



سردار حسین رحیمی افزود: در این هفته برنامه های متنوع و متعددی از سوی فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان در حال اجراست که افتتاح دو مرکز آموزش عالی و 23 طرح عمرانی گوشه ای از این برنامه هاست.



وی بیان کرد: در حوزه مرزبانی گامهای بلندی برای کنترل و انسداد مرز برداشته شده و تا دو ماه دیگر با حضور فرمانده نیروی انتظامی دهها پاسگاه و برجک در استان راه اندازی می شود.



فرمانده انتظامی استان افزایش 49 درصدی کشفیات جرائم در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و کشف بیش از 40 تن موادمخدر را از جمله فعالیتهای مرزبانی و انتظامی استان ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی با اقتدار در زمینه برقراری و حفظ امنیت در استان تلاش می کنند تا زمینه توسعه و پیشرفت منطقه و جذب سرمایه گذاران فراهم شود. ک/2



653

انتهای پیام /*


4923233
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۱۰ هزار شهید مفقودالاثر در کشور هستند که برخی از آنها تفحص شده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود ۱۰ هزار شهید مفقودالاثر در کشور هستند که برخی از آنها تفحص شده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان ۷ طبقه در تهران خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیات منصفه، مدیران مسئول خبرگزاری تسنیم، بصیرت سبز و کیان آنلاین را مجرم ندانست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی پلیس، گفت: زیرساخت‌های لازم برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به زائران کربلای معلی و گردهمایی بزرگ فرهنگی، اجتماعی، معنوی اربعین ایجاد شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: انتظامی کشور میزبان نخستین اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری زنی که با سرقت پست‌های مخابراتی موجب قطعی تلفن و اینترنت در محدوده امین آباد شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: انتظامی کشور میزبانی نخستین اجلاسیه سراسری نماز نیرو‌های مسلح را برعهده دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی پلیس با بیان اینکه هزینه صدور گذرنامه زیارتی ۶۵ هزار تومان است، گفت: افرادی که از سال گذشته گذرنامه زیارتی دارند کماکان تا ۵ سال اعتبار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نقشه طبقه‌بندی شده کاربری اراضی شهر تهران بر مبنای نقشه‌های هزارم را در دسترس کارشناسان قرار داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است