استانی 10:43 - 22 مرداد 1401

وجود شهید گمنام در بندر عامری موجب برکت خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا عالی پور صبح شنبه در بازدید از منزل شهید جاویدالاثر «محمد عامر نژاد» و تجلیل از مادر این شهید والامقام ضمن اشاره به اهمیت جایگاه خانواده‌های شهیدان بخصوص مادران چشم به راه که منتظر دریافت خبری از فرزندشان هستند گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان و فداکاری‌های سربازان و سرداران این مرزبوم است.

بخشدار دلوار افزود: وجود شهید گمنام در بندر عامری علاوه بر برکات مادی که برای این روستا به ارمغان می‌آورد می‌تواند مرهمی نیز بر زخم دل مادر شهید جاویدالاثر و تسلی خاطر دل داغدار او باشد.

مادر شهید جاویدالاثر محمد عامر نژاد نیز در این دیدار بیان کرد: فرزند من امانتی بود که او را تقدیم کردم و حالا نزد مادر سادات خادمی می‌کند و دلم می‌خواهد به یاد فرزند شهیدم، پیکر شهید گمنامی را به ما بدهید تا به جای پسر مفقود الاثرم بر سر قبر او بروم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار، بازدید و تکریم خانواده‌های معزز شهدا را وظیفه خود دانست و گفت: شهیدان هشت سال دفاع مقدس همان سربازان وفا دار بوده که در جنگ تحمیلی جان خود را فدا کردند و شهدا گمنام همان سربازان دلیری هستند که با شروع جنگ نرم دوباره به وطن باز می‌گردند و باز هم مرقدشان جایگاه خدمات فرهنگی و مذهبی است.

سرهنگ غریبی با توجه به درخواست مادر شهید عامر نژاد گفت: درخواست‌های مادران شهدا در رأس اقدامات ما قرار خواهد گرفت و قطعاً درخواست مادر شهید با پیگیری‌های ویژه اجابت خواهد شد.

طی بازدیدی از منزل شهید جاویدالاثر محمد عامر نژاد با حضور بخشدار دلوار، فرماندهی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بوشهر، جانشین فرماندهی سپاه امام حسین (ع) دلوار، دهیار و شورای اسلامی بندر عامری از مادر این شهید والامقام تجلیل شد.


11652500
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است