ورزشی 12:21 - 10 شهریور 1393
به اهداف مدنظرمان نزدیک‌تر شدیم
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نزدیک بودن شرایط فنی چالاکی و علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم، کار را برای انتخاب نماینده اعزامی به بازی‌های آسیایی دشوار کرده است.

شاه محمدی: برای انتخاب چالاکی و علیپور باید جلسه برگزار کنیم/ به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم

عشرت شاه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کسب نتایج تیم ملی بانوان در مسابقات کاراته‌ وان ژاپن، اظهار داشت: مسابقات کاراته‌وان فرصت خوبی برای آماده شدن بانوان ملی‌پوش ما برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون بود البته هدف ما حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی است.

وی در ادامه گفت: ما 5 نماینده در بخش بانوان به این مسابقات اعزام کردیم. در واقع 4 فرصتی که در اینچئون داریم را به این رویداد اعزام کردیم. تیم ملی بانوان در اوزان 50-، 61-، 68- و 68+ به این مسابقات اعزام شدند. البته در وزن 61-کیلوگرم، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی به ژاپن اعزام شدند تا از بین آنها یک نماینده برای اعزام به بازی‌های آسیایی انتخاب شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها 45 کشور حضور داشتند و ما با کسب مدال طلای پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی در وزن 68- کیلوگرم، مدال نقره فاطمه چالاکی و مدال برنز حمیده عباسعلی به کارمان در این رقابت‌ها پایان دادیم. در این رقابت‌ها به اهدافی که مدنظر داریم نزدیکتر شدیم و روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک می‌شویم. حضور ژاپن در این رقابت‌ها خیلی برای ما حائز اهمیت بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نماینده وزن 61 کیلوگرم برای اعزام به بازی‌های آسیایی مشخص شد یا خیر گفت: تیم ملی فردا وارد ایران می‌شود و پس از آن مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باید در مورد این موضوع جلسه‌ای برگزار کنند و تصمیم‌گیری نهایی شود.

شاه‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا از نگاه نایب رئیس فدراسیون کسب مدال چالاکی تاثیری در انتخاب او به عنوان نماینده وزن 61- کیلوگرم دارد یا خیر، گفت: تنها نگاه من مهم نیست، چرا که باید کادر فنی و مسئولان فدراسیون نیز در این تصمیم گیری سهیم باشند. به هر حال باید عملکرد علیپور و چالاکی مورد بررسی قرار بگیرد و پس از بررسی به اجماع نظر برسیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کسب مدال در کاراته وان ژاپن ملاک انتخاب نماینده وزن 61 کیلوگرم است یا خیر، گفت: علیپور و چالاکی بازیکنان بسیار ارزشمندی هستند و هر دوی آنها از لحاظ فنی در یک سطح فنی قرار دارند. اگر این دو کاراته‌کا از لحاظ فنی نزدیک به هم نبودند انتخاب آنها برای ما آسان‌تر بود، اما منطقی این است که یک جلسه برگزار شود و سرانجام تکلیف نماینده وزن 61 کیلوگرم برای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شود.


4618697
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است