استانی 15:01 - 07 شهریور 1393
قم - خبرگزاری مهر: راهپیمایی حماسی گردان‌های بیت المقدس در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه در قم برگزار ‌شد.

گردان‌های بیت المقدس قم در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، بسیجیان استان قم با عنوان گردان‌های بیت المقدس به مناسبت پیروزی مردم مظلوم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس قبل از ظهر جمعه مسیر میدان روح الله تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) را راهپیمایی کردند.

بسیجیان قمی در طول مسیر راهپیمایی که پلاکاردهایی مبنی بر حمایت خود از مظلومان فلسطین و غزه حمل می‌کردند با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" انزار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن اعلام کردند.

گردان‌های بیت المقدس در پایان این راهپیمایی حماسی با صدور بیانیه‌ای پیروزی مظلومان غزه در نبرد 51 روزه علیه دشمنان را به جبهه مقاومت و همه مسلمانان آزاده جهان اعلام کردند که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فان حزب الله هم الغالبون/ همانا حزب خدا پیروز است.

اینک که به فضل خدا و دعای حضرت بقیت الله العظم مقاومت‌های مسلمانان و آزادگان جهان که با تأسی به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که منادی حریّت و آزادگی در قرن معاصر و مروج بیداری اسلامی برای تحقق نظم نوین اسلامی در جهان در حال محقق شدن است و وعده خداوند در مورد نصرت و یاری مستضعفان و رنج کشیدگان جهان که در این زمان مصداق واقعی آن مظلومان و ستم دیدگان غزه و کرانه باختری می‌باشند، نوید صبح ظفر را می‌دهد و عنقریب رایَت بلند آوازه اسلام در اقصی نقاط گیتی، مسلمانان را حول محور وحدت و یکپارچگی که فرمول پیش برنده امروز در جهان اسلام است گرد آورده است.

بسیار خرسندیم که یکبار دیگر عزت و آزادگی شهیدان بالاخص خون کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه به ثمر نشست و پیروزی بزرگ دیگری را در نبردی 51 روزه با دشمن تا بن دندان مسلح برای اسلام رقم زد.

ضمن تبریک این پیروزی به جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و کرانه باختری و همه مسلمانان آزاده جهان بالاخص کشور عزیزمان ایران، بر خود می‌بالیم و این نشاط و شادی را به عنوان سرمایه اصلی پیروزی به همه جهانیان هدیه می‌کنیم و دعوت می‌کنیم با تعصی به این نوع نگاه یعنی فرهنگ مقاومت طومار مستکبران خبیث را در جای جای عالم در هم پیچند و بارقه‌های این را در اذهان مستضعفان جهان زنده گردانند.

ملت قهرمان و شریف ایران در سایه رهبری‌های حکیمانه علمدار خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در این جشن سهم اصلی را ایفا نموده و با دعوت از همه بسیجیان و آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه که به یاد و نام کودکان در خون خفتهٔ غزه یکبار دیگر جهانیان را متحیر خواهد ساخت غریو شادی را سر می‌دهیم و صف در صف و پشت در پشت تراکم دشمن را پریشان سازیم.

 


4592809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است