استانی 11:03 - 08 آذر 1399

سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان استان در این اطلاعیه آورده است: «شهادت هنر مردان خداست؛ بار دیگر شاهد گلچین شدن یکی دیگر از گل‌های آسمانی و خادمان جبهه علم و نوآوری ایران اسلامی به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ایادی دست نشانده آنها بوده‌ایم که به گمان خود می‌توانند با این اقدامات بزدلانه و کور از رشد، پیشرفت علمی و صدور انقلاب جلوگیری کنند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «دشمنان باید بدانند این جنایت نه تنها جوانان این مرز و بوم را ناامید نکرده بلکه جوشش خون شهید عزیز، آنها را برای ادامه راه شهدا مصمم‌تر خواهد کرد و به قول سردار رشید اسلام، ما ملت امام حسینیم و ما را از شهادت و مرگ هراسی نیست، ما عاشق شهادتیم».

همچنین سپاه ولی‌عصر (عاج) خوزستان در بخش دیگری از این اطلاعیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده این شهید گرانقدر تصریح کرده است: «ما عهد و پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از یاد و راه این شهید غفلت ننموده و ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم».


10830206
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است