ورزشی 17:28 - 04 اردیبهشت 1403
دو روز دیگر به جدال حساس لیورپول و رئال مادرید باقی مانده و به همین بهانه، نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی و تاریخچه مصاف های دو تیم.

رئال مادرید، تیم همیشه بازنده مقابل لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی چهارشنبه در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت که تاکنون سه بار در دیدارهای رسمی مقابل این تیم قرار گرفته و در هر سه بازی نیز مغلوب شده است.



دو تیم برای اولین بار در سال 1981 و در فینال جام باشگاه های اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که لیورپولی ها با گل دقیقه 81 آلن کندی، بازی را از رئال بردند و قهرمان اروپا شدند. در آن دیدار، ویسنته دل بوسکه به عنوان بازیکن در رئال حضور داشت و هدایت کهکشانی ها نیز بر عهده بوسکوف فقید بود. 



اما دومین و سومین رویارویی دو تیم بر می گردد به ماه مارس سال 2009 در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان که رئال در برنابئو 1-0 و در آنفیلد 4-0 شکست خورد.آربلوا بازیکن فعلی رئال که فوتبالش را از آکادمی رئال مادرید آغاز کرده، در آن روز با پیراهن لیورپول مقابل تیم سابقش قرار گرفت.



آمار لیورپول در مقابل تیم های اسپانیایی در ورزشگاه آنفیلد، چندان درخشان نیست. قرمزها از 14 رویارویی خود مقابل تیم های اسپانیایی، 4 برد،6 مساوی و 4 شکست را تجربه کرده اند. آخرین بار اتلتیکومادرید به عنوان یک تیم اسپانیایی، راهی آنفیلد شده که آن بازی را با نتیجه 2-1 به لیورپول باخته است. بازی بر می گردد به سال 2010 و مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که البته اتلتی با برتری 1-0 در بازی برگشت، به فینال صعود کرده و قهرمان شد.



رئال مادرید در 4 بازی آخر خود در کشور انگلستان، بدون شکست بوده است. آنها در آخرین بازی خود در این کشور، دو فصل پیش در زمین منچستریونایتد این تیم را 2-1 شکست دادند.



کریس رونالدو 9 بار با پیراهن منچستر در مقابل لیورپول قرار گرفته است.5 پیروزی،3 شکست و یک مساوی حاصل کار او بوده. دو گل هم به لیورپول زده که هیچکدامشان در آنفیلد به ثمر نرسیده است.

چیچاریتو نیز در 5 بازی خود با پیراهن یونایتد در آنفیلد، یک گل به این تیم زده است.مودریچ نیز با پیراهن تاتنهام در 8 رویارویی خود با لیورپول، صاحب 5 برد،2 مساوی و یک شکست شده است. مودریچ همچنین دو گل در مقابل لیورپول به ثمر رسانده است.












4994632
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است