ورزشی 09:55 - 08 تیر 1393
جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
یک گزارش منتشر شده حکایت از این نکته دارد که در فاصله بین دو نیمه بازی برزیل - شیلی، میزبان مسابقات رفتار زننده‌ای با تیم میهمان داشته است.

جنگ و دعوای فیزیکی برزیل و شیلی در رختکن و خارج از مستطیل‌سبز

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی برزیل به سختی توانست از پس شیلی برآید. بعد از آنکه دو تیم در وقت معمول و اضافه به تساوی یک بر یک رسیدند، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در این بخش، جولیو سزار، دروازه‌بان با تجربه برزیل به کمک تیمش آمد و زردپوشان را از حذف نجات داد.

البته برزیل خارج از میدان مسابقه نیز بر شیلی غلبه کرده بود!

 

 

اگر ادعاهای کسانی که نزدیک به اتفاق روی داده بودند، صحت داشته باشد، بایستی گفت میزبان رفتار منطقی و در شان یک میزبان را نداشته است.

چون وقتی 45 دقیقه نخست بازی به اتمام رسید و  بازیکنان دو تیم خواستند به رختکن بروند، «فرد» بازیکن خط حمله برزیل به سمت «گری مدل» بازیکن شیلی رفت و با وی درگیر شد.

بعد هم گفته شد در رختکن رودریگو پایوا، مدیر بخش رسانه‌ای برزیل وارد این دعوا شده و به شدت با بازیکن شیلیایی برخورد فیزیکی کرده است.

 

*چه اتفاقی افتاد؟

در راه رفتن به رختکن همانگونه که گفته شد، «فرد» بعد از این که مقابل «مدل» ناتوان نشان داد، با وی درگیری پیدا کرد و پایوا، مدیر رسانه‌ای برزیل نیز در این دعوا شرکت کرد و حتی با مدل و پینلا درگیر شد.

در این ارتباط «ماریا خوزه»، مدیر رسانه‌ای شیلی عنوان کرد: ‌متاسفم برای تیمی که میزبان مسابقات است. مدیر رسانه‌ای‌شان با بازیکن ما کتک‌کاری کرده است.

 

 

 

اما پایوا نسبت به این حرف و ادعا واکنش نشان داد: این یک زد و خورد از هر دو طرف بود. فقط من در آن سهیم نبودم. پینیلا به سمت من حمله ور شد و من هم فقط از خودم دفاع کردم.

 

*گناه به گردن میهمان افتاد

مدیر رسانه‌ای تیم میزبان معتقد است که تمام این دعواها از طرف شیلیایی‌ها بوده است. وی افزود: از طرف آنها کلام‌های زشت زده شد و بعد هم برخورد فیزیکی کردند. در واقع این آنها بودند که جنگ و دعوا را شروع کردند و فحاشی کردند.

 

 

لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی برزیل نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز به صورت ضمنی به این موضوع اشاره کرد و گفت: من تربیت درستی دارم اما وقتی مرتب به من حمله شود،‌ بدیهی است که رفتارم تغییر می‌کند.

اسکولاری افزود: این اتفاق مثل جنگی کنار زمین بود. هیچوقت ما در این جور مسائل دخالت نمی‌کنیم اما باید از خودمان دفاع کنیم...

 

رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از پنج‌شنبه 23 خرداد شروع شد و تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد یافت.

برای دیدن اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.


4109056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است