بازار 17:14 - 19 خرداد 1401

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم

امروزه با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی ایجاد شده است، بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می گیرد. با توجه به این مساله امروزه افراد اگر بخواهند مطلبی را نشر دهند و یا اینکه محصولات خود را به فروش برسانند و یا دیجیتال مارکتینگ داشته باشند می توانند از این بستر استفاده کنند. بر همین اساس سایت های مختلفی با هدف های متفاوت طراحی شده است و امکان دسترسی به آن در گوگل ایجاد شده است.

طراحی سایت با هدف های متفاوت

همانگونه که اشاره کردیم، امروزه بسیاری از فعالیت های روزمره در فضای مجازی و اینترنتی در حال انجام گرفتن است. به همین دلیل طراحی سایت های مختلف با کاربرد های متفاوت اهمیت پیدا می کند. زمانی که سایت های اینترنتی طراحی می شوند برای آن هدفی در نظر گرفته می شود.، به گونه‌ای که برخی افراد سایتی که طراحی می کنند را برای انتشار محتواهای علمی مورد استفاده قرار می دهند در حالی که  برخی دیگر از افراد ممکن است که بلاگ ها و یا محتواهای عمومی را در سایت خود بارگذاری کنند. علاوه بر این موارد گاهی اوقات ممکن است که افراد از سایت هایی که طراحی کروه اند به عنوان آنلاین شاپ استفاده کنند و با طراحی فروشگاه های اینترنتی محصولاتی که دارند را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهند.

اهمیت حضور در صفحه اول جست و جوی گوگل

زمانی که افراد مطلبی را داخل گوگل سرچ می کنند و یا اینکه به دنبال محصول خاصی می گردند، به طور معمولی در صفحه اول جستجوی گوگل مطلب مورد نظر خود را پیدا می‌کنند و به سایر صفحات گوگل مراجعه نمی کنند. با توجه به این مساله اگر افراد فصد داشته باشند که تعداد بازدیدهایی که سایت آن ها می شود بالا رود و با اینکه بتوانند مخاطبان بیشتری جذب کنند باید کار هایی را انجام دهند که منجر به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل شود.

راه های اوردن سایت به صفحه اول گوگل

همانگونه که اشاره کردیم زمانی که افراد سایت هایی را طراحی می کنند برای اینکه بتوانند مخاطبان زیادی را جذب کنند باید کاری کنند که سایت آن ها در صفحه اول جست و جوی گوگل قرار بگیرد. در واقع این افراد هنگام طراحی سایت و بارگذاری محتوا باید به مسائلی توجه داشته باشند که منجر به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل شود. از جمله مهم ترین کار هایی که صاحبان سایت می توانند انجام دهند تا به این هدف خود برسند می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 



طراحی سایت با ساختار و اسکلت مناسب؛ یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند در قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل تاثیر گذار باشد نحوه طراحی سایت و تنظیم ساختار و اسکلت اصلی آن است. در واقع افراد باید توجه داشته باشند که ساختار و اسکلت سایت را به گونه ای طراحی می کنند که با هدف آنها همخوانی داشته باشد. هر چقدر در این مسئله دقت لازم به کار برده شود تعداد مخاطبانی که به سایت مراجعه می کنند افزایش پیدا می کند و این مساله سبب می شود که سایت جز سایت های برتر قرار بگیرد و در صفحه اول گوگل جایگاه پیدا کند.

 

سئو سایت؛ برای اینکه سایت هنگام جست و جوی افراد در  گوگل  جز سایت های برتر قرار بگیرد و در واقع موتور جست و جوی گوگل بهینه شود باید به سئو سایت توجه ویژه ای داشت. به گونه ای که افراد باید لینک های داخلی و خارجی سایت، کلمات کلیدی و محتوای سایت را به گونه ای در نظر بگیرند که باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از سایت شود. هر چقدر افراد به سئو سایت توجه ویژه داشته باشند احتمالا قرار گرفتن سایت آنها در صفحه اول جستجوی گوگل بیشتر خواهد شد. ماخص۱ینی در زمینه سئو سایت وجود دارند که می توانند با برگزاری دوره آموزش SEO اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. Seoedu یکی از معتبرترین مراکز برگزار کننده این دوره ها است که توانسته است اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

 



تولید محتوا؛ نوع محتوایی که در سایت های اینترنتی قرار می گیرد نیز می تواند تاثیر بسزایی در قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجوی گوگل داشته باشد. افراد باید توجه داشته باشند محتواهایی را برای سایت خود در نظر بگیرند که از کیفیت بالا برخوردار باشد. در واقع با هدف که هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شده است همخوانی داشته باشد و در عین حال شامل کلمات کلیدی معتبر و لینک سازی های مرتبط باشد. برخی افراد که در زمینه تولید محتوا برای سایت ها تخصص دارند می ‌توانند به صورت تخصصی و با مهارت کافی محتوای لازم را برای سایت های اینترنتی تولید نمایند. قیمت تولید محتوا متنی بر اساس تخصصی بودن و یا عمومی بودن محتوا، تعداد کلماتی که مد نظر است، کیفیت محتوا و ... می تواند متفاوت باشد. Seoedu دارای حاذق ترین نیرو ها در زمینه تولید محتوا است که این خدمات را با قیمت مناسب به مخاطبان خود ارائه می دهد.

 

آیا تمامی افراد می توانند فعالیت های مربوط به طراحی سایت و سئو سایت را انجام دهند؟

شاید افراد فکر کنم که طراحی سایت و انجام خدمات سئو کار راحتی است. در حالی که تا زمانی که افراد در این زمینه ها تخصص کافی را نداشته باشند نمی توانند این فعالیت ها را انجام دهند. در عین حال هزینه خدمات سئو و یا طراحی سایت ممکن است که برای برخی افراد زیاد باشد. با توجه به این مساله برخی افراد ترجیح می دهند که در دوره های آموزشی که برگزار می شود شرکت داشته باشند و یا اینکه این فعالیت ها را به شدکت های معتبر بسپارند. Seoedu می تواند با برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و یا ارائه خدمات با هزینه مناسب به مخاطبان خود کمک لازم را داشته باشد.

خدمات seoedu برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل

Seoedu می تواند با انجام خدماتی همچون طراحی سایت، تولید محتوا با کیفیت و یا انجام خدمات مربوط به سئو سایت به قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل کمک زیادی کند. در واقع این مرکز با انجام خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید.

سخن آخر

همانگونه که اشاره کردیم، امروزه اینترنت و فضای مجازی نقش ویژه ای را در زندگی افراد پیدا کرده اند. با توجه به این مساله بسیاری از فعالیت های روزمره افراد در این بستر در حال انجام گرفتن است. به گونه ای که امروزه بسیار محصولات نیز به صورت اینترنتی خرید و فروش می شوند و آنلاین شاپ ها نیز در زندگی افراد نقش ویژه ای پیدا کرده اند. بر همین اساس افراد هنگام طراحی سایت ها باید توجه داشته باشند که محتوا، ساختار و سئو سایت را به گونه ای در نظر بگیرند که هنگام جست و جو در گوگل در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. این مساله سبب می شود که تعداد بازدید کنندگان از سایت افزایش پیدا کند و سایت رتبه بهتری را داشته باشد و از اعتبار بیشتری برخوردار شود. اگر خدمات مربوط به سئو سایت، تولید محتوا و طراحی سایت با کیفیت بالایی انجام شود به طور قطع سایت اینترنتی می تواند در صفحه اول جست و جوی گوگل قرار گیرد. Seoedu با انجام خدمات مربوط به این زمینه می تواند کمک لازم را به مخاطبان خود داشته باشد.


11588124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است