ورزشی 09:45 - 09 مرداد 1393
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که بازیکنان این تیم برای کسب هر سه امتیاز دیدار مقابل تیم نفت به میدان می‌روند.

بنگر:  3 امتیاز بازی با نفت را می‌خواهیم

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد شرایط پرسپولیس پیش از دیدار جمعه با نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم اما ای کاش پس از اردوی خوبی که در ترکیه داشتیم با یک تیم قدرتمند بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم.



وی ادامه داد:‌ از نظر بدنی هم وضعیت ما خوب است اما هنوز از فشار تمرینات بدنسازی خارج نشده‌ایم. با این حال برای بازی با نفت آماده هستیم و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم.



مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رویایی سرخپوشان با نفت تهران در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همیشه بازی‌های اول سخت است اما ما می‌خواهیم سه امتیاز دیدار با نفت را کسب کنیم هر چند کار بسیار دشواری داریم، چون نفت تیم آسیایی لیگ ایران است.



بنگر در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند رکورد شکست‌ناپذیری در ورزشگاه آزادی را که از فصل پیش به جای مانده است، حفظ کنند، گفت: ما باید تمام تلاش‌مان را انجام بدهیم تا دیدارهای خانگی را با پیروز پشت سر بگذاریم اما سهم تماشاگران در این مسئله بسیار زیاد است.



وی در واکنش به عدم حضور حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی در شش دیدار ابتدای استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: من در این مورد اصلاً فکر نکرده‌ام و برایم مهم نیست که استقلالی‌ها چه مشکلاتی دارند و چه بازیکنی را در اختیار ندارند. فقط برای من پرسپولیس و موفقیتش مهم است.



بنگر در پایان در مورد حضور یک مدافع خارجی در پرسپولیس اظهار داشت: شنیدم که باشگاه برای جذب یک مدافع خوب خارجی اقدام کرده که به نظرم خوب است و می‌تواند سیستم دفاعی ما را محکم کنم.








4358954
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است