گوناگون 01:30 - 11 فروردین 1394
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: گزارش واقعه شیراز در حال نهایی شدن است و تا چند روز آینده به مسئولان ذیربط ارایه خواهد شد. وی از احضار و جلب ۹ نفر توسط دستگاه قضایی خبر داد

وزارت کشور:

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری درباره آخرین وضعیت پیگیری واقعه شیراز گفت: همه ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و کلیه مستندات و مدارک تهیه شده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های میدانی که صورت گرفته گزارش نهایی تهیه و به وزیر کشور و ریاست شورای امنیت کشور ارایه و تا چند روز آینده نیز به مسئولان تقدیم خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: در این گزارش به زمینه‌ها و عواملی که در بروز این گونه وقایع موثر بوده‌اند نیز توجه شده و علاوه بر شناسایی عوامل متعرض به آقای علی مطهری به دیگر عوامل و عناصری که در بروز حادثه نقش داشته‌اند و یا به مسئولیت قانونی خود عمل نکرده‌اند، پرداخته شده است.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: اکنون هماهنگی و همراهی مناسبی بین مسئولان کشوری و استانی برای اقدام قانونی وجود دارد و تاکنون توسط دستگاه قضایی استان تعداد 9 نفر احضار و جلب شده‌اند و برای آنها قرار وثیقه صادر شده است.


6116425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است