استانی 13:13 - 03 بهمن 1399
ایسنا/خراسان رضوی تیم دوومیدانی کارگران خراسان رضوی موفق شدند در مسابقات کشوری اهواز به ۶ مدال دست یابند.

درخشش دوومیدانی‌کاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری

بر اساس گزارش انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی، تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور، گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا حضور پیدا کردند و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شدند.  

سعید رنجبر، مسئول انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت‌ها۳۰ بهمن تا ۲ دی در دو بخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۱۰۰ متر، دوی ۵۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک، پرش طول، پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند.  

وی افزود: این ورزشکاران توانستند  یک مدال طلا، چهار  نقره و یک مدال برنز کسب کنند.  

رنجبر ادامه داد: در بخش بانوان سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد.  

مسئول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش بانوان الهه سیفی در ماده ۸۰۰ متر، سمیرا خجسته در پرش طول و نیز در رشته ۴در۱۰۰ متر امدادی بهاره شایسته افشار، الهه سیفی، سمیرا حاتمی و سمیرا خجسته موفق به کسب مدال نقره شدند و در بخش آقایان مهدی رستمی در رشته پرتاب وزنه به مدال نقره و محمد فرجی در دوی ۵هزار متر به برنز دست یافتند.  

وی با بیان اینکه تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در مجوع تیمی در بخش بانوان به مقام چهارم و آقایان در رده پنجم رقابت‌ها قرار گرفت، گفت: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات ورزشی کارگران جهان که خردادماه سال ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام


10915401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است