استانی 09:22 - 23 مهر 1398

ورود ۲۰۰۰ زائر به کشور از طریق مرز خسروی

فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی روز گذشته ۲۲ مهر ماه حدود ۷  هزار و ۲۰۰ نفر از طریق مرز خسروی وارد خاک عراق شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین از ورود ۲ هزار زائر از طریق مرز خسروی به داخل کشور خبر داد.

کرمی به آمادگی مرز خسروی برای بازگشت زوار اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در پایانه مرزی خسروی برای ورود و خروج زوار انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارکینگ مقداد جهت استقرار ناوگان برون شهری و درون شهری ساماندهی شده است، افزود: آمادگی برای ارجاع شرکت ها و رانندگان متخلف به کمیسیون ماده ۱۲ و ۱۱ جهت تشکیل پرونده وجود دارد.

کرمی گفت: ۶ شرکت حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی خسروی جهت انتقال مسافرین استقرار یافته است.

وی از لاین بندی ورودی و خروجی پایانه مرزی خسروی و جدا سازی مسیر حرکت زوار خبر داد و عنوان کرد: سالن ورود به کشور آماده سازی شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: اتوبوس های خط واحد درپایانه مرزی خسروی جهت اعزام زوار به پارکینگ استقرار یافته اند.

وی همچنین از احداث ترمینال اتوبوس رانی در ابتدای خسروی برای جابجایی مسافران خبر داد و گفت: ۲۹ گیت با ۵۸ کاربر در ایران و ۴ گیت با ۸ کاربر در کشور عراق اختصاص یافته است.


10266763
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه تجهیزات کافی برای جستجو به ورزقان گسیل شد، گفت: در پی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، همه نیروها برای جستجو به میدان آمد ه اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به کشاورزی، گردشگری، اقتصاد دریامحور و رفع مشکل پسماند با روش های جدید و کارآمد، در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران گفت: مدیران استان در تحقق مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به مازندران همت به خرج دهند....
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 973 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 240 مددجوی تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه کرامت و میلاد ثامن الحج(ع) با کمک خیرین به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر به مراکز درمان ناباروری در کشور مراجعه کرده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز کنترل ترافیک دریایی سواحل مکران با نام ایستگاه مکران کنترل در روستای روستای بونجی شهرستان جاسک عملیاتی شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است