استانی 19:27 - 28 اردیبهشت 1401

پیش‌بینی تسهیلات برای اجرا و احیای واحدهای صنعتی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل لرستان اظهار داشت: سرمایه گذار لاستیک سازی خرم آباد درخواست اختصاص تسهیلات را کرده که این امر در دستور کار و بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر لاستیک سازی، پیگیری مشکلات سایر کارخانه‌ها از جمله نساجی بروجرد، سامان کاشی و … از سوی دستگاه‌های مربوطه در دستور کار و پیگیری است، عنوان کرد: برای رفع مشکلات این واحدها اختصاص تسهیلات میلیاردی در نظر گرفته شده تا با برنامه ریزی لازم بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به پیگیری و بررسی مشکلات کارخانه صدر فولاد خرم آباد، تصریح کرد: اعتقاد ما همکاری و حمایت از این گونه واحدها در راستای ایجاد اشتغال و تولید است.

زیویار با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت را مأمور به پیگیری مسائل این کارخانه کرده‌ایم، بیان داشت: کار نظارت بر وضعیت این کارخانه را به سازمان صمت محول کرده‌ایم، اگرچه سرمایه گذار این کارخانه فرد خوش قولی در قبال تعهدات خود نبوده، اما تا آخر بهار امسال مهلت داده‌ایم که اقدامات لازم را در راستای عمل به تعهدات خود و راه اندازی این کارخانه را انجام دهد.

وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات پارسیلون خرم آباد بیان داشت: مشکلات این مجموعه پیچیده است و بعضاً مشکلات آن به دو دهه گذشته بر می‌گردد، اما وظیفه ما پیگیری و رفع این مشکلات است و نباید برای حل چالش‌های آنها ناامید شد.


11565914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است