استانی 18:42 - 27 دی 1400

اجرای طرح آبرسانی به همدان با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه در دیدار با محمد ضروری؛ سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: در زمینه تأمین آب شرب شهر همدان، کوچک‌ترین تعللی از سوی مدیران استان پذیرفته شده نیست.

وی تصریح کرد: انسجام مدیریتی و ایجاد همگرایی در بین نیروها برای برداشتن گام بلند از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای استان باشد.

استاندار همدان با تصریح بر اینکه خلاقیت، ولایی بودن، فسادستیزی، مردمی بودن، اهل پشتکار و خدمتگذاری، امانت دار و کارا بودن از ویژگی‌هایی است که در انتصاب مدیران استانی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در موضوع تأمین آب تمام استان یکسان دیده می‌شود و تأمین آب شرب شهر همدان به صورت پایدار انجام شود.

وی یادآور شد: در انجام پروژه تالوار یک هم‌افزایی جهادی بین دولت‌مردان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برقرار باشد.

قاسمی فرزاد در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: بی‌شک با همدلی و انسجام، می‌توان از توان فنی و مهندسی استان بهره برد و سال آبی پیش رو را بدون کمترین تنش برای مردم سپری کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: اجرا و پیگیری هرچه سریع‌تر انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان به عنوان یک طرح اضطراری برای عبور از بحران آبی همدان، بسیار ضروری است.


11414656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است