استانی 12:21 - 03 آبان 1399

عدم نظارت بر مشکلات مردم حلقه مفقوده مدیریت در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح شنبه در دیدار با هیأت ورزشی و مدیران مؤسسات مردم‌نهاد ساوجبلاغ اظهار کرد: امروز وظیفه سنگینی در قبال مردم کشور به ویژه در استان البرز داریم تا بتوانیم نیازهای مردم را تأمین کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین وظایف مجلس شورای اسلامی را اصلاح قوانین عنوان کرد و افزود: امروز اولویت ما در مجلس همین است، متأسفانه مردم در بحث معیشت با مشکلاتی مواجه هستند و بخشی از این مشکلات هم به تحریم‌ها و شیوع ویروس منحوس کرونا برمی‌گردد، البته بخش مهم‌تر آن به علت سوءمدیریت‌هاست.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یکی از موضوعات مورد بررسی در سطح کشور را در حوزه مالیات بیان و تصریح کرد: اولین درخواست برای اصلاح قانون مالیات بر خانه‌های خالی و برای افرادی است که درآمدهای سنگینی دارند و از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

وی از خرید تضمینی محصولات کشاورزی به جهت اهمیت این بخش و گستردگی فعالیت‌های کشاورزی بخش ساوجبلاغ خبر داد.

شکاف طبقاتی باید از بین برود

حدادی در خصوص خرید کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوباتی که تصویب شد به صورت ماهیانه برای هر نفر مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اختصاص داده می‌شود و تلاش ما بر این است که امروز آنچه که کشور با آن به عنوان تورم روبه‌رو است را حذف کنیم تا شکاف طبقاتی از بین برود.

وی عدم نظارت بر وضعیت معیشتی مردم را یکی از مشکلات اساسی و حلقه مفقوده خواند و اظهار داشت: مطالبه جدی ما در مجلس نظارت بر وضعیت معیشتی مردم است و متأسفانه نظارت‌های لازم و جدی وجود ندارد و پیگیری‌ها باید به صورت جدی انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس در خصوص شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: امروز ویروس کرونا اثر منفی در بخش‌های مختلف داشته و با جدیت باید این امر را در سطح ملی، استانی و شهرستان‌ها مورد توجه قرار دهیم، آسیبی که در بخش ورزش در دوران کرونا به باشگاه‌های ورزشی ما وارد و منجر به تعطیلی آن‌ها شده جبران‌ناپذیر است، چراکه سلامت افراد جامعه را به خطر انداخته است.

شعار پاسخ مردم ما نیست

وی با تأکید بر اینکه امروز شعار پاسخ مردم ما نیست، تصریح کرد: امروز مردم به دنبال شنیدن شعار نیستند و از مسئولان عمل می‌خواهند، در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهان در خط مقدم بودند اما امروز چرا برخی مسئولان کناره‌گیری می‌کنند، شعار بس است و تغییر باید ایجاد شود.

حدادی با اشاره به حضور جوانان در پیشرفت جامعه گفت: امروز برخی کرونا را بهانه کرده‌اند تا بین جوانان و خودشان فاصله بیندازند اما نباید بگذاریم که جوان بااستعداد ایرانی دغدغه داشته باشد، در کنار جوانمان که در بخش‌های علمی فرآیند خوبی را طی کردند جوانان ورزشکاری هم وجود دارند که در سطوح مختلف بسیار موفق هستند.

وی امنیت را سرآمد جامعه خواند و افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز هدف تأمین امنیت مردم بود و اگر مردم به صحنه نمی‌آمدند پیروزی اتفاق نمی‌افتاد، امروز با جنگ بزرگ اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم و مسئولان باید کنار مردم باشند، البته کنار مردم بودن به این معناست که مشکلاتشان را حل کنیم و برای جوانان اشتغال ایجاد شود.

تأسیس ۲۵۰ واحد دانش‌بنیان در غرب استان البرز

وی در خصوص اهمیت بنیادهای دانش بنیان تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان البرز است و در همین حوزه انتخابیه برای جوانان توانستیم بسترهای خوبی را تأمین کنیم و تاکنون ۲۵۰ واحد دانش‌بنیان تأسیس شد که در هر واحد تعداد ۳۰ نفر از جوانان فارغ‌التحصیل با اولویت بومی بودن مشغول به کار هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه در حوزه جوانان باید با تأمین مسکن و اشتغال ایجاد انگیزه کرد، متذکر شد: یکی از وظایف بنیاد مسکن در روستا تأمین منزل برای جوان روستایی است و با راه‌اندازی ناحیه صنعتی روستایی می‌توانیم به جوانان شغل هدیه کنیم و آینده روشی برای نظام جمهوری اسلامی ایران پیش رو است و کارآمدی نظام دینی را نباید با عملکردهای سهل‌انگاری مسئولان مقایسه کرد.


10777766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است