استانی 23:43 - 18 آبان 1398

آغاز عملیات راهسازی راه روستایی گنجه ایلام

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر اقدام ملی برای راههای روستایی(طرح ابرار) امروز عملیات اجرایی راهسازی راه روستایی چنارباشی - گنجه آغاز شد.

معاون راهداری استان ایلاماظهار داشت: راه دسترسی چنارباشی به گنجه به طول ۸ کیلومتر و دارای مسیری کوهستانی و صعب العبور می باشد که احداث آن از مطالبات روستائیان و کشاورزان عزیز بوده است.

محمدرضا رضایی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قرار است در فاز اول این پروژه ، عملیات خاکی و شن ریزی ۵ کیلومتر از این مسیر و همچنین احداث آبروهای کوچک آن در قالب فعالیت های امانی و پیمانی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام فاز اول پروژه، درصورت تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی، فاز دوم پروژه شامل عملیات تکمیلی و آسفالت آن عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر عملیات خاکی فاز اول ۸ پروژه راه روستایی دیگر نیز در سطح استان با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در دست اقدام می باشد.

رضایی عنوان کرد: فاز دوم شامل عملیات تکمیلی از قبیل آسفالت و احداث پلهای بزرگ، مستلزم تامین اعتبار لازم از منابع ملی و استانی بوده که انجام این مهم در برنامه کاری بوده و انشالله پس از تامین اعتبار لازم ، عملیاتی خواهد شد.


10288718
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است