استانی 00:56 - 28 آبان 1398

بنزین سرویس‌های مدارس استان بوشهر تامین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر عصر دوشنبه در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: با تخصیص سهمیه بنزین به آژانس‌های تاکسی تلفنی‌، سرویس‌های مدارس و یا خودروهای وانت‌بار نگرانی‌ها در این حوزه برطرف می‌شود.

وی از تشکیل ستاد تنظیم بازار شهرستان‌های استان بوشهر به ریاست فرمانداران، خاطرنشان کرد: نظارت دائم و شبانه‌روزی بر قیمت کالا و خدمات در دستور کار است و برخورد قاطع با متخلفان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش سهمیه سوخت وانت‌بارها، اضافه کرد: نظارت نیز بر فعالیت و تعیین نرخ‌ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر ادامه داد: ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

زرین‌فر با بیان اینکه نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد، افزود: کنترل لازم از طریق تعزیرات و واحدهای بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.


10296656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است