استانی 12:37 - 21 بهمن 1394
معاون استانداری کرمانشاه:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به محرومیت‌های استان گفت: متاسفانه در هشت سالی که قیمت نفت بشکه‌ای 140 دلار بود، سرمایه‌گذاری اساسی در استان صورت نگرفت.

با نفت 140 دلاری سرمایه‌گذاری اساسی در کرمانشاه انجام نشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، رضا رحیمی در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی استان که امروز (21 بهمن) با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد، به پتانسیل‌های استان اشاره کرد و افزود: کرمانشاه در بسیاری زمینه‌ها از جمله کشاورزی و معادن بویژه معادن قیر طبیعی، منیزیم و آهن از پتانسیل‌های خوبی برخوردار است، اما متاسفانه در این سالها توجهی در خور شان به استان کرمانشاه نشده است، هر چند که کارهای خوبی هم طی این سالها صورت گرفته است.

وی به نرخ بالای بیکاری استان اشاره کرد و افزود: قطعا این وضعیت در شان استانی مانند کرمانشاه نیست که به همراه برخی استانها بیشترین خسارات را در زمان جنگ تحمیلی متحمل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه هشت سال جنگ تحمیلی موجب شد تا سرمایه گذاری و پول مردم از استان دور شود.

وی افزود: همین امر موجب شده تا امروز برای جذب سرمایه گذاران نیازمند دریافت تسهیلات یارانه دار و مشوق‌های سرمایه‌گذاری باشیم.

رحیمی فضای پساتحریم را بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذاران و انجام سرمایه گذاری‌های اساسی در استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه در هشت سالی که نفت بشکه‌ای 140 دلار بود سرمایه گذاری اساسی در استان صورت نگرفت، لذا ضروری است از فضای پساتحریم به نحو مطلوبی برای سرمایه گذاری در استان بهره بگیریم.

وی در پایان گفت: چنانچه دولت بخواهد تعادل منطقه‌ای را برقرار کند، باید به کرمانشاه و توسعه آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام


7671170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است