اجتماعی 13:04 - 02 تیر 1396
سردار مستاجران خبر داد:
فرمانده هوا ناجا گفت: بالگردهای هواناجا برای انجام ماموریت در این روز آماده وتجهیز هستند.

تمهیدات هواناجا برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار خلبان حسین علی مستاجران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان، اقدامات هوا ناجا را همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس تشریح کرد.

وی اظهار کرد: مطابق ماموریت‌های گذشته، هوا ناجا یکی از مجموعه‌های هوایی کشور است که توفیق دارد همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس، خدمات پروازی را در ابعاد مختلف و مطابق با مأموریت‌های نیروی انتظامی اجرایی و دنبال کند.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: در راستای اجرای مأموریت‌ها در این روز، ۵ فروند بالگرد به صورت خاص برای اجرای ماموریت‌ها در شهر تهران پیش بینی شده است که پشتیبانی، کنترل هوایی ترافیک، تامین امنیت، تصویربرداری از مراسم و غیره را به عهده دارد.

وی گفت : همچنین تعدادی بالگرد وهواپیما نیز برای انجام ماموریت در سایر استان‌ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یک بالگرد برای تصویر برداری هوایی اختصاص یافته است، افزود: تعدادی بالگرد جایگزین هم برای مأموریت‌های از پیش تعریف نشده در نظر گرفته ایم.

سردار مستاجران بیان کرد: برای تأمین امنیت در این روز، یک فروند بالگرد ویژه به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اختصاص داده شده است، همچنین در راستای کنترل هوایی ترافیک، تعدادی بالگرد هم برای انجام مأموریت‌های پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

وی گفت : بالگردهایی هم برای امداد و اورژانس هوایی همراه با تیم پزشکی مجرب و تجهیزات کامل پیش بینی شده است.

فرمانده هوا ناجا مطرح کرد: برنامه ریزی ارائه خدمات انتظامی از سوی هوا ناجا همزمان با راهپیمایی روز قدس، از روزهای قبل پیش بینی و  تدابیر لازم به کارکنان این مجموعه ابلاغ شده است.

سردار مستاجران گفت: تلاش مجموعه هوا ناجا انجام مأموریت در بهترین شکل ممکن است و امیدواریم، چون سنوات گذشته شاهد حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس باشیم.


9196774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است