بازار 19:49 - 24 فروردین 1400

چرا باید خودرو را ریمپ کرد ؟ | مرکز ریمپ کاراک

ریمپ ایسیو  بهترین راه برای بهبود چشمگیر عملکرد وسیله نقلیه شما با بیشترین تأثیر ممکن و با کمترین هزینه است. بسیاری از افراد در ابتدا در مورد انجام این کار تردید دارند ، زیرا به درستی  مزایای آن را نمی شناسند . برخی نیز  تصور می کنند که به جای بهبود ، وضعیت و عملکرد خودرو شان را بدتر می کند.

بدون شک ، احتمال خرابی  وجود دارد ، اما  وقتی ماشین خود را به متخصصان واقعی مانند متخصصان حرفه ای و باتجربه کاراک بسپارید امری کاملا بعید است.

در مرکز ریمپ کاراک ، با تیم حرفه ای و تیونرهای متخصص به بهبود عملکرد خودرو شما می پردازیم و آن را به بهترین حالتش ارتقا می دهیم.

درادامه ، به بررسی مزیت ها و بهبود هایی که ریمپ روی اتومبیل شما ایجاد می کند ، خواهیم پرداخت . تا انتها مطلب را دنبال کنید.

 

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ ای سیو یا  تیونینگ ایسیو ، تغییر تنظیمات واحد کنترل یا ایسیو خودرو است که در طی آن عملکرد خودرو در چندین زمینه بهبود می یابد.

مالک اتومبیل در طی ریمپ ،  می تواند برای مدیریت سوخت ، جریان هوا ، سنسورها و موارد دیگر (در محدودیت های قانونی)  ، اتومبیل را  با جایگزینی نرم افزار جدید ، دوباره برنامه ریزی کند.

هنگامی که  شرکت سازنده ، خودرو را مونتاژ می نماید ، تنظیمات استاندارد و یکسانی را بر روی اتومبیل قرار می دهد. در طی ریمپ می توانید عملکرد اتومبیل خود را با ویژگی های محل زندگی خود تطبیق دهید.

 

ریمپ چه مزیت هایی برای خودرو دارد ؟

 

.ریمپ ایسیو ، هزینه سوخت شما را کم می کند

بهینه سازی سوخت یکی از مهمترین مزایایی است که  از طریق ریمپ ایسیو با کیفیت موتور شما ،  امکان پذیر است. ریمپ ایسیو میزان هوا و سوختی که باید مخلوط شود و میزان سوختی که هنگام رانندگی آزاد می شود را کنترل می کند.  با تیونینگ ایسیو  ، می توانید تنظیمات استاندارد را تغییر دهید و متناسب با شرایط خود  کنترل دقیق تری بر روی مخلوط سوخت داشته باشید

چگونه این کار را  می کند ؟

وقتی قدرت و گشتاور را به محدوده دور پایین تا متوسط بهینه کرده و افزایش می دهید ،  به تغییرات دنده کمتری نیاز خواهید داشت. این به معنای این است که وسیله نقلیه شما برای طی مسافت یکسان به سوخت کمتری احتیاج دارد.

به همین دلیل است که ریمپ  بهترین راه برای دستیابی به بهینه سازی  مصرف سوخت برای وسیله نقلیه شماست! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر می توانید با از مصرف سوخت کم ، صرفه جویی کنید؟

قدرت و گشتاور خودرو با ریمپ ایسیو  افزایش میابد

 

همانطور که گفتیم ، تیونینگ یا ریمپ ایسیو همچنین می تواند قدرت موتور و گشتاور  خودرو  را افزایش دهد. تنظیمات استاندارد معمولاً با نیازهای یک راننده متوسط مطابقت دارند بنابراین فقط در سطح پایه تنظیم می شوند. اگر پارامترها را همانطور که هست بگذارید ، ممکن است هرگز ندانید که وسیله نقلیه شما تا  چه اندازه ای  توانایی دارد.

اگر عاشق سرعت بالا هستید و می خواهید وسیله نقلیه شما سریعتر باشد ، ریمپ ایسیو می تواند گشتاور را افزایش دهد و  پس از انجام آن ، احتمالاً تا 50٪ قدرت موتور بیشتری خواهید داشت.

از بین بردن محدودیت ها برای گشتاور بهتر و استفاده از همه قدرت ، اگر وسیله نقلیه شما وزن اضافی را تحمل می کند یک مزیت بزرگ است.

اما مهم است که بدانیم بهبود قدرت و گشتاور به نوع موتور خودرو بستگی دارد.

بهبود قابلیت ها  و عملکرد رانندگی

ریمپینگ ، فقط مربوط به اتومبیل های مسابقه ای نیست.  این روش مقرون به صرفه و مربوط به هر راننده ای است که می خواهد عملکرد وسایل نقلیه خود را به حداکثر برساند.

 

ریمپ می تواند وسیله نقلیه شما را واکنشی نشان دهد و می تواند عملکرد گاز را تحت شتاب بهبود بخشد. که سبقت بی خطرتر و عملکرد کلی بهتر را تضمین می کند.

.  تیونینگ ایسیو ، وسیله نقلیه شما را به طرز باورنکردنی روان و رانندگی راحت تر می کند و بر  لذت آن می افزاید.

در نتیجه :

ریمپ ایسیو ، می تواند راندمان سوخت ، قدرت ، گشتاور و عملکرد خودرو شما را بهبود بخشد. اما این عمل مزیت قوی دیگری نیز دارد این است که تنظیمات با  همه  نیازهای شما مطابقت  دارد. این بدان معناست که شما می توانید برای عملکرد اتومبیل دلخواه خود  هر چند بار که می خواهید ماشین را ریمپ کنید. همچنین این عمل ،  برای طول عمر بیشتر وسیله نقلیه شما مفید است

آخرین و مهمترین نکته این است  در صورت عدم رضایت کافی از نتیجه ، می توانید تنظیمات پیش فرض خود را بازیابی کنید.

در پایان ، می توان گفت که ریمپ ایسیو  مزایای زیادی برای وسیله نقلیه شما دارد. با ریمپ  وسیله نقلیه خود ، این امکان را دارید که پارامترهای آن را بیشتر به منطقه ای که در آن زندگی می کنید مرتبط کنید.

با ریمپ اتومبیل خود در کاراک ، شما یک وسیله نقلیه پیشرفته تر ، با قدرت بیشتر ، بازده و عملکرد بهتر سوخت و قابلیت رانندگی رضایت بخش تر را خواهید داشت. برای مشاهده هزینه ریمپ در کاراک به لینک زیر مراجعه کنید :

هزینه ریمپ در مرکز کاراک

 ما بهترین قیمت و کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم! با ما تماس بگیرید و وقت رزرو کنید.

شماره تماس :  09193035101  و 02133176043

 

آدرس : تهران پارس ، خیابان دماوند ، جنب پمپ بنزین104 ، تعمیرگاه کاراک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


11024566
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است