ورزشی 09:20 - 03 آبان 1393
در گفتگو با مهر عنوان شد:
اصفهان- خبرگزاری مهر: نایب قهرمان مسابقات تنیس جام زنده یاد کازرونی اصفهان گفت: وضعیت تیم ملی تنیس ایران در حالت عادی بوده ولی با یک برنامه‌ریزی طولانی مدت می توان این وضعیت را به سطح عالی برسانیم و در گروه یک آسیا قرار بگیریم.

قویترین مسابقات تنیس را شاهد بودیم/ می‌توان در گروه یک آسیا قرار گرفت

فرشاد طلاور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کیفیت جام زنده یاد کازرونی اظهار داشت: مسابقات خوبی را شاهد بودیم و سومین دوره جایزه بزرگ ایران بود که دو دوره آن به میزبانی اصفهان برگزار شده و این دوره را می‌توان قویترین دوره نام گذاری کرد به این دلیل که همه بازیکنان ایران حضور داشتند.

وی درباره کیفیت تیم ملی تنیس و آمادگی بازیکنان تیم ملی بیان داشت: بحث تیم ملی از این مسابقات کاملا متفاوت است به این دلیل که شاید الان بازیکنی در شرایط عالی باشد و قهرمان شود ولی از آمادگی چند ماه بعد خود خبر ندارد و به این بستگی دارد که به چه شیوه‌ای می‌خواهند تیم ملی را انتخاب کنند.

نایب قهرمان مسابقات تنیس جام زنده یاد کازرونی اصفهان افزود: تعدادی مسابقات بین‌المللی نیز برگزار می‌شود که بازی نخست آن با اندونزی بوده و برگزاری اردوهایی در زمین‌های اندونزی برای آشنایی با رطوبت و شرایط اندونزی واقعا مفید است.

وی درباره جایگاه ایران در آسیا تصریح کرد: ایران در گروه دوم آسیا قرار دارد که درباره این گروه‌ها باید بگویم هر گروه شامل هشت تیم است بوده و جایگاه تیم ملی کشورمان در هشت تیم دوم آسیا قرار گرفته اما برای راه یابی به گروه یک باید برنامه‌ریزی طولانی مدت و بیش از سه سال داشته باشیم.

طلاور درباره تیم ملی بانوان گفت: متاسفانه در بخش بانوان ضعیف هستیم و جایگاه خوبی نداریم ولی اخیرا با اضافه شدن چند بازیکن جوان وضعیت تیم بانوان نیز رو به بهبود است.


5030572
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تنها ۴ نفر در رقابت‌های انفرادی مردان باقی مانده‌اند و اثری از قهرمان تنیس انفرادی مردان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بین آنها دیده نمی‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر کماندار ایران بعد از حذف از رقابت‌های المپیک گفت: من انتظار بیشتری از خودم داشتم و می‌توانستم حریف ترکیه‌ای را شکست دهم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اسطوره اسکاتلندی تنیس دنیا با حذف از رقابت‌های المپیک، بازنشسته شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ با عبور از سیتسیپاس به نیمه نهایی تنیس المپیک رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مبینا فلاح با شکست مقابل کاماندار ترکیه‌ای از رسیدن به جمع ۱۶ کماندار برتر المپیک بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مبینا فلاح با شکست مقابل کاماندار ترکیه‌ای از رسیدن به جمع ۱۶ کماندار برتر المپیک بازماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس امروز عصر یک جلسه تمرینی در اردوی ترکیه برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیرانداز زن کره‌ای با ژست‌ها و چهره خونسردش بعد از هر تیر در المپیک، به یکی از چهره‌های محبوب فضای مجازی تبدیل شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس در یک مسابقه دشوار موفق شد تامی پاول را ‏شکست داده و راهی نیمه‌نهایی تنیس المپیک شود. ‏
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست حریف آمریکایی به دیدار نیمه‌نهایی تنیس مردان المپیک پاریس رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است