ورزشی 09:12 - 19 خرداد 1393
مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال در حالی آغاز شد که یکی از بازیکنان دعوت شده به این مرحله انصراف خود را از حضور در تمرینات و همراهی تیم ملی برای مسابقات پیش رو اعلام کرد.

آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی بسکتبال با انصراف یک بازیکن دیگر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت حدود 10 روز از پایان مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال، مرحله دوم این اردو با یک روز تاخیر از عصر روز یکشنبه آغاز شد. برای برگزاری این مرحله از اردو از 28 بازیکن دعوت شد اما در این میان یکی از بازیکنان پیش از آغاز تمرینات کناره‌گیری خود را از حضور در اردوها اعلام کرد.

رضا لطفی عصر روز گذشته و همزمان با آغاز مرحله دوم تمرینات تیم ملی بسکتبال به محل برگزاری اردو در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی رفت تا کناره‌گیری خود را به مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی اعلام کند. لطفی با عنوان کردن آسیب‌دیدگی و نیازی که به استراحت و درمان دارد، کناره‌گیری خود را از همراهی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اعلام کرد.

مسئولان مربوطه با این کناره‌گیری موافقت کردند البته قرار بر این شد تا این بازیکن موضوع را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کند.

رضا لطفی در حالی از همراهی تیم ملی بسکتبال کناره‌گیری کرده که پیش از این و در آغاز مرحله نخست اردوی آماده‌سازی این تیم نیز جواد داوری همراه با فربد فرمان با عنوان کردن مسائل شخصی از شرکت در اردوهای تیم ملی کناره‌گیری کرده بودند. 

در هر صورت مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال که قرار بود از شنبه آغاز شود به دلیل انجام برخی تعمیرات در تالار بسکتبال آزادی با یک روز تاخیر از عصر روز یکشنبه آغاز شد. این مرحله تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد. اردونشینان تیم ملی بسکتبال شنبه هفته آینده نیز با حضور در آکادمی ملی المپیک در معاینه پزشکی شرکت می‌کنند.

تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود. مسابقات قهرمانی جهان 8 تا 23 شهریورماه در اسپانیا برگزار می‌شود. بازی‌های آسیایی هم طی روزهای 28 شهریورماه تا 12 مهرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

 

 

 


3950785
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است