استانی 11:22 - 15 آذر 1398
فرماندار شهرستان زنجان:
ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان زنجان گفت: تاکنون ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان زنجان حاشیه نداشت.

ثبت‌نام کاندیداهای زنجان حاشیه نداشت

رضا عسگری شامگاه دیروز در نشست خبری اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون ۳۱ انتخابات، امروز هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان زنجان با حضور معتمدین تشکیل شد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری انتخابات بر دوش نهادهای مردمی است، ادامه داد: هیئت اجرایی جنبه اداری دارد و ۸ نفر از اعضای معتمد شهر نیز عضو هیئت اجرایی هستند و برای انتخاب ۸ نفر بر اساس روال، اعضای اداری، ۳۰ نفر را به هیئت نظارت معرفی می‌کنند که از بین آنان ۸ نفر بر اساس رای خودشان انتخاب می‌شود.

وی افزود: معتمدینی که انتخاب شده‌اند، تجربه حضور در هیئت اجرایی انتخابات را دارند و سعی کرده‌ایم افراد سیاسی و جناحی در این شورا حضور نداشته باشند. از روز شنبه که پاسخ استعلامات اعلام خواهد شد، جلسات بررسی صلاحیت‌ها برگزار می‌شود.

عسگری با اشاره به تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، تصریح کرد: تا پایان روز پنجم ثبت‌نام، ۶۷ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که احتمالا فردا نیز هیئت اجرایی روز پرکاری داشته باشند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ثبت‌نام‌کنندگان، اظهار کرد: جوان‌ترین ثبت‌نام‌کننده ۳۰ ساله و مسن‌ترین فرد ۶۸ ساله است و در مجموع میانگین سنی داوطلبان ۵۵ سال است که ۳۷ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان دارای شغل اداری، ۱۹ نفر آزاد، ۹ نفر از میان فرهنگیان، ۵ نفر از اساتید دانشگاهی، ۵ نفر بازنشسته و یک نفر از قضات و یک پزشک نیز در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز ۱۶ آذرماه فعال است و علاوه‌ بر ستاد انتخابات این شهرستان، داوطلبان می‌توانند از ستاد وزارت کشور، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های برگزاری صد درصدی انتخابات در زنجان وجود دارد که بر اساس آنچه که اعلام شد، میزان الکترونیکی بودن برگزاری انتخابات مشخص می‌شود ولی در کل مواردی از قبیل احراز هویت و این قبیل مسائل به صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام


10311331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است