استانی 14:14 - 05 بهمن 1400
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان عنوان کرد
ایسنا/زنجان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: باید برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود.

لزوم مردمی‌سازی برنامه‌های دهه فجر امسال در زنجان

ولی‌الله رحیمی ظهر امروز (۵ بهمن‌ماه) در کمیته اجرایی برنامه‌های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با تاکید بر اینکه انقلاب متعلق به مردم است و حمایت‌های معنوی مردم، این انقلاب را به اینجا رسانده است، اظهار کرد: باید برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود و همه خدمت‌گزاران نظام باید در این خصوص پای کار باشند.

وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ فضای مجازی در زندگی روزانه مردم، افزود: در حال حاضر تولید محتوا اهمیت بالایی دارد و دشمنان انقلاب برای تخریب انقلاب و دستاوردهای آن از طریق این فضا اقدام می‌کنند اما می‌توان از همین فضا بهره لازم را برد؛ چراکه شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه این جلسه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی یک حکومت طاغوتی سرنگون و حکومت اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی مستقر شده و معمار کبیر انقلاب از این انقلاب به عنوان بعثت یاد شده و در کلام رهبری نیز از انقلاب به عنوان عید غدیر، یادآور روز اکمال نعمت بر مردم ایران نام برده شده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال با روز جمعه و ماه رجب مقارن شده است و شعار دهه فجر انتخاب شده برای امسال، «جشن انقلاب ۱۴۰۰ » انتخاب شده است، ادامه داد: در سنوات گذشته، کرونا برخی از برنامه‌ها را تحت تاثیر گذاشت، از این رو پارسال راهپیمایی خودرویی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و محور قرار گرفتن مساجد و تشکل‌های دینی در برنامه‌های دهه فجر امسال مورد تاکید است، افزود :مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از تقاطع شهید مدرس تا مصلای نماز در نظر گرفته شده و اولویت بر حضور خانوادگی مردم در این راهپیمایی است.

این مسئول با بیان اینکه جلوه‌های بصیری در این مسیر قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: در این مسیر موکب و غرفه‌هایی با حضور تشکل‌ها برای ایجاد شور و نشاط در مردم مستقر خواهند شد و بسته‌های محتوایی با مضمون شعرهای انقلابی برای این روز پیش‌بینی شده، همچنین در مساجد محوری استان برای ایاب و ذهاب خانواده‌ها وسایل نقلیه در نظر گرفته خواهد شد.

ناصر از استقرار ایستگاه‌های فرهنگی، توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی، کودک و نوجوان در مسیر خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی، گروه‌های سرود در ایستگاه‌های مسیر راهپیمایی امسال در دستور کار است. علاوه‌ بر آن فراخوانی برای استقرار ایستگاه توسط تشکل‌های دینی و امور خیریه منتشر شده و توزیع نهال در مسیر راهپیمایی، تهیه تیزر تبلیغاتی و زیرنویس از سوی صدا و سیما، پوشش خبری برنامه‌ها از سوی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، تبلیغات میدانی در مسیر راهپیمایی، از دیگر موضوعات مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت آذین‌بندی مدارس و ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در خصوص اطلاع‌رسانی این روز ادارات پیامک‌هایی برای جامعه هدف خود ارسال کنند. همچنین نهادهای نظامی و انتظامی، دستگاه‌های خدمت‌رسان و ناوگان حمل و نقل عمومی برای ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان در روز راهپیمایی به حالت آماده‌باش خواهند بود.

انتهای پیام


11426005
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است