استانی 07:48 - 03 شهریور 1398
‌معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان خبر داد.

تشکیل 100 پرونده تخلف برای مرغداران خوزستان

‌علی‌محمد رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا‌، با اشاره به نظارت ها در خصوص کنترل قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان تشکیل شده است و در این زمینه با همه مرغدارانی که باعث برهم زدن شرایط نرخ مرغ در بازار می شوند، برخورد می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بازرسان سازمان صمت اجازه بازرسی از واحدهای مرغداری را ندارند، بر اساس آنچه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به سازمان اعلام می کنند نسبت به تشکیل پرونده این واحدهای متخلف اقدام می کنیم.



معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در خصوص ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد و پس از صدور حکم قطعی میزان تخلف جمع بندی و نهایی خواهد شد.



رحمانی زاده عنوان کرد: با مرغدارانی که متخلف هستند و مرغ زنده را بالاتر از قیمت مصوب 8550 به فروش می رسانند برخورد خواهیم کرد و برای آن ها تشکیل پرونده می دهیم. در این زمینه نظارت ها بر مرغداران ادامه خواهد داشت تا شرایط بازار مرغ به حالت عادی بازگردد.



وی خاطرنشان کرد: همچنین از فروشندگان و عرضه کنندگان مرغ نیز بازدیدهایی جهت کنترل بازار انجام می شود و در این زمینه نیز تا عادی شدن بازار نظارت ها ادامه خواهد داشت



انتهای پیام


10217822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است