استانی 12:00 - 08 فروردین 1394
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 619 هزار گردشگر در این استان اسکان پیدا کردند.

اسکان 619 هزار گردشگر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از زیباترین مناطق کشور است، اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 619 هزار نفر در این استان اسکان پیدا کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص استقبال مسافرین از جاذبه‌های گردشگری استان، گفت: منطقه زیبا و گردشگری شلال‌دان باشت، امامزاده بی‌بی حکیمه خاتون(س) و دشتک دیل گچساران و آبشار یاسوج بیشترین گردشگران را در چند روز تعطیلات سال جدید به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: برای آشنایی و استقبال از مسافرین نوروزی برنامه‌های مختلف و خوبی در سطح استان در حال اجرا است که برگزاری جشن بهار امید به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا است.

این مسئول ادامه داد: با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و همچنین آشنایی مسافرین و گردشگران نوروزی با آداب و رسوم و سنت مردم کهگیلویه و بویراحمد جشن بهار امید در امکان گردشگری این استان برگزار می‌شود.

باقری متذکر شد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز جشن بهار امید در نیمه دوم تعطیلات نوروزی برگزار شد که دیروز این مراسم در شهر دهدشت، امروز در چرام، فردا در گچساران و روز دوشنبه 10 فروردین در شهر یاسوج برگزار می‌شود.


6105505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است