استانی 19:49 - 10 مرداد 1393
مرحله سوم مسابقات کاراته جام رمضان استان قزوین با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

تیم‌های برتر مسابقات کاراته جام رمضان قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله سوم مسابقات کاراته جام رمضان استان قزوین در حالی امروز با شناخت و معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید که در طول دو هفته گذشته مراحل نخست و دوم این مسابقات در شهرهای محمدیه و آوج پیگیری شده بود.

در مرحله سوم این رقابت‌ها که به میزبانی شهر آبیک در جریان بود، کاراته‌کاهای قزوینی همچون دو مرحله قبلی با اقتدار سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا نشان دهند که در این رقابت‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

تیم کاراته استان قزوین در این مسابقات درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و در میان سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با کسب 13 نشان طلا، 8 نقره و 19 برنز سکوی قهرمانی را کسب کرد.

تیم‌های البرز و آبیک هم در این مسابقات به ترتیب عناوین دومی و سومی را به دست آوردند، به طوریکه تیم البرز سه نشان طلا، 10 نقره و 10 برنز را کسب کرد و تیم آبیک هم یک نشان طلا و دو مدال برنز را به دست آورد.

حمیدرضا داوری، دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به عملکرد تیم‌های شرکت کننده در سومین مرحله مسابقات کاراته جام رمضان استان قزوین که در آبیک برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و علاوه بر حضور چهره‌های کم نام و نشان و آینده‌دار حضور چهره‌های با تجربه هم کمک زیادی کرده بود تا این رقابت‌ها در بالاترین سطح ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در طول برگزاری مسابقات کاراته جام رمضان شهرهای محمدیه، آوج و آبیک میزبانی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، افزود: خوشبختانه ورزشکاران کاراته استان هم در هر سه مرحله از برگزاری این رقابت‌ها با تمامی توان و آمادگی خود به روی تاتامی حاضر شدند و با انگیزه‌ای بالا به مصاف رقیبان خود رفتند.

داوری با اشاره به اینکه مرحله سوم مسابقات کاراته جام رمضان استان قزوین در رده باشگاهی هم دنبال شد، افزود: تیم‌های باشگاهی عزیزی اقبالیه، قائم بیدستان و شهدای ناصرآباد به ترتیب در این رقابت‌ها عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: تیم عزیزی اقبالیه در این مسابقات با کسب چهار نشان طلا و یک برنز حائز عنوان قهرمانی شد، تیم قائم بیدستان با کسب سه نشان طلا، هفت نقره و شش برنز سکوی سومی را تصاحب کرد و تیم شهدای ناصرآباد هم با کسب سه نشان طلا، یک نقره و هفت برنز سکوی سومی را به دست آورد.

گفتنی است؛ مرحله سوم مسابقات کاراته جام رمضان استان قزوین با حضور 118 کاراته‌کا در سالن پیامبر اعظم (ص) آبیک برگزار شد.


4366956
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) گفت: تابستان امسال طرح "نوجوانه ها" در 700 پایگاه خواهر و برادر در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس حفاظت قوه قضاییه تأکید کرد: تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» چهل وسومین دوره شب خاطره موج های بی قرار با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و با همت حوزه هنری استان، میزبان جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک و مدافع حرم بود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل ثبت احوال اردبیل با بیان اینکه حرکت به سمت پیری را شاهدیم، گفت: میانگین جمعیت استان نشان می دهد که در گروه سنی زیر 15 سال 14 درصد، 15 تا 49 سال 20 درصد، 30 تا 64 سال 48 درصد و بالاتر از آن هفت درصد در استان اردبیل زندگی می کنند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال آینده سازان با غلبه بر حریف تهرانی در لیگ دسته دو کشور ماندگار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با جابجایی فرمانداران 2 شهرستان جنوبی استان بوشهر سیدعلی هاشمی به عنوان فرماندار جم و سیدمحمد احمدپور به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگداشت فردوسی فقط به مجسمه سازی نیست، برخی می خواهند با همین کار بگویند ما حماسه سرای خراسان را تکریم کردیم، تکریم فردوسی باید پشتوانه فرهنگی داشته باشد زیرا منطق فردوسی است که می تواند الگوی جوان ایرا...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از چهار ساعت طی عملیات مأموران پلیس آگاهی در شهرستان اراک خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» به دنبال عملیات راهسازی در محور سربند – سه راهی مشگین شهر گور تاریخی در محوطه قلعه اولتان پیدا شد تا عملیات کاوش اضطراری شروع شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از واژگونی سواری سمند حامل اتباع افغانستانی در محور کرمان – سیرجان خبر داد و گفت: این تصادف 9 مصدوم برجا گذاشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است