بازار 00:48 - 06 تیر 1398

بیزینس اینترنتی

کشور ما این روزها با تورم و بیکاری که دو بیماری مهلک برای اقتصاد هستند رو به رو است و تنها راه برون رفت از این مشکل ایجاد شغل و مبارزه با بیکاری می باشد. اما ایجاد شغل و گسترش صنایع به همین سادگی ها هم نیست و نیاز به هزینه بودجه بالایی دارد از این رو دولت در تلاش است با گسترش فضای مجازی به مبارزه با بیکاری برود و در این فضا شغل ایجاد کند.شرکت هایی که در ادامه در موردشان توضیح می دهیم به دولت در گسترش فضای کسب وکار کمک می کنند.

  • تاکسی اینترنتی اسنپ

اسنپ نخستین تاکسی اینترنتی ایران است که از چندین سال پیش با تبلیغات انبوه کار خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی در بین مردم محبوب شد. این برنامه قدرتمند پس مدت کوتاهی از فعالیت خود هزاران شغل ایجاد کرد و اکنون یکی از شرکت های موفق در حوضه کار آفرینی است.برای استفاده از این برنامه و ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی هایش باید به سایت اندروید ها بروید و با دانلود اسنپ مسافراز ویژگی های متعددش بهره ببرید.

  • تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی به نسبت اسنپ در حوضه تاکسی های اینترنتی جوان تر است ولی با این حال کاربران بسیاری در فضای مجازی دارد و با بهره گیری از گرافیکی کاربر پسند سعی دارد سایر رقبا را پشت سر بگذارد.این برنامه هم اکنون دو میلیون کاربر فعال در اندروید دارد و با بهره گیری از شیوه های نوین این سرویس را در بستر IOS و وب نیز گسترش داده است تا همه کاربران این فضا را تحت پوشش خود قرار دهد.برای دانلود تپسی و بروز رسانی آن از سایت اندرویدها استفاده کنید.

  • تاکسی اینترنتی ماکسیم

ماکسیم شاید به اندازه سایر رقبایش معروف نباشد ولی به دلیل احترام رانندگانش به مسافر و سرویس های متعدد اش در بین کاربران محبوب است.در این برنامه افزون تاکسی های معمولی می توانید ون یا ماشین های تشریفات سفارش دهید و با هزینه پایین به مقصد خود برسید.برای دانلود ماکسیم به اندرویدها مراجعه کنید چراکه این سایت بروز ترین نسخه این برنامه را در اختیار تان قرار می دهد.

  • تاکسی اینترنتی تاچسی

تاچسی با بیش از 200 هزار کاربر فعال سهم کوچکی در این بازار بزرگ دارد ولی در تلاش است با ارائه سرویس های جدید مثل راننده در اختیار این سهم را بیشتر کند و پله های موفقیت را به سرعت بالا برود.اگر می خواهید این برنامه را دریافت کنید باید به اندرویدها بروید و در قسمت جستجو بنویسید دانلود تاچسی تا نسخه جدید برنامه در اختیارتان قرار گیرد.

  • تاکسی اینترنتی کارپینو

اگر تهرانی هستید با دانلود کارپینو از اندرویدها با رانندگان مجرب و کار آزموده تاکسی رانی سفر کنید.

گام به گام زبان انگلیسی دوازدهم


10161316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است