استانی 17:24 - 07 آذر 1400
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبرداد
ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از صدور ۱۹۰ مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان استان خبر داد.

صدور ۱۹۰ مجوز فعالیت دفتر پیشخوان به بانوان آذربایجان غربی

قاسم جلیلی نژاد بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال بانوان بیش از۵۰۰ بانوی استان نیز در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین در دفاتر ICT روستایی تازه تاسیس مشغول به کار شده اند.

جلیلی نژاد با تاکید بر برون سپاری خدمات دستگاه های خدمت رسان گفت:برون سپاری خدمات از طریق این دفاتر باعث افزایش انگیزه برای فعالیت بیشتر دفاتر ، ایجاد اشتغال وهمچنین تسهیل در ارائه خدمات و کاهش هزینه ها و بسیاری از مزایای دیگر دولت الکترونیک می شود.

مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی با اشاره به اعطای مجوز بانک مرکزی به ۴۳ دفتر ICT روستایی اظهار کرد:از مزایای اعطای مجوز بانک مرکزی به دفاتر روستایی می توان به افزایش رتبه ی دفاتر روستایی در ارزشیابی سالانه و نیز اعتماد سازی قابل توجه دفاتر نزد مردم اشاره کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومیICT استان، وی با اشاره به مزایای دفاتر پیشخوان روستایی افزود: ایجاد فرصت برابر برای هر ایرانی به منظور مراجعه به دستگاه‌ دولتی،از مزایای دفاتر فناوری اطلاعات روستایی و دفاترپیشخوان شهری است زیرا باید شخصی که در روستا است با فردی که در پایتخت زندگی می‌کند،برای مراجعه به وزارتخانه‌ای که در مرکز کشور قرار دارد از امتیازی عادلانه برخوردار باشد.

انتهای پیام


11340951
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است