استانی 19:43 - 25 شهریور 1393
کرج-ایرنا- با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، عصر سه شنبه کارخانه ساخت داروهای گیاهی در شهرستان نظرآباد استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش این کارخانه گفت: امروز گرایش به مصرف گیاهان دارویی در ایران و جهان بیشتر شده است.



'علی ربیعی'، گسترش برنامه های تحقیقاتی و تولیدی در بخش داروهای گیاهی در کشور ضروری دانست و افزود: با توجه به موفقیت های برخی کشورها در بخش تولید داروهای گیاهی ، کشور نیز باید دراین زمینه بیش از پیش گام بردارد.



وی گفت: سرمایه گذاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های داخلی برای تولید انبوه داروهای گیاهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.



این کارخانه با زیربنای سه هزارو330 متر مربع در شهرک صنعتی نظرآباد با سرمایه بخش خصوصی معادل 35 میلیارد ریال احداث و راه اندازی شده است.



با بهره برداری از این کارخانه 50 نفر مشغول به کار شدند ضمن آنکه تولید 10 نوع دم جوش گیاهی برای درمان بیماری هایی مانند فشار خون ، دفع سنگ کلیه و آرامبخش از جمله تولیدات این کارخانه است.



همچنین چهار نوع ماسک گیاهی ، انواع داروهای ضد سرطان ، داروهای رماتیسمی و مفاصل ، درمان زخم های بستری و ضد سرفه از دیگر تولیدات این کارخانه است.



شهرستان نظرآباد در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.



691/7410 / 1539

انتهای پیام /*


4741872
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است