وبگردی 09:37 - 23 مهر 1393
بعد از اینکه در دیدار قبلی آرژانتین مقابل برزیل، یک هواداران چینی در میانه بازی با مسی سلفی گرفت، امروز در دیدار با هنک کنگ، یک هوادار هنک کنگی از ستاره آرژانتینی امضا گرفت!


4948660
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گاهی اوقات دوستان و آشنایان در دقیقه نود تماس گرفته یا سرزده به خانه‌تان می‌آیند. چنین مواقعی آماده کردن غذا‌های خاص و ویژه چندان آسان نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت تایوانی که متهم ردیف اول تولید پیجر‌های منفجر شده در لبنان است، مدعی شده شرکتی در مجارستان از عنوان تجاری آن برای تولید این محصولات استفاده کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شیخ حسین انصاریان در سخنرانی تازه خود به موضوع اخلاق و احترام به پدر و مادر پرداخته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همسر سفیر ایران در بیروت گفت: عمل جراحی کوچکی روی چشم مجتبی امانی انجام شده است و شایعات ایجاد شده درباره بینایی وی را تکذیب می‌کنم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مدتی است که محققان تابلوی شب پرستاره، اثر معروف ونسان ونگوگ را زیر ذره‌بین گرفته‌اند و به بررسی آسمان‌ چرخان این تابلو می‌پردازند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در ربیع الاول اگر از نمای بالا به یمن نگاه کنید، آن را کاملا سبزپوش می‌بینید، چرا که مردم یمن بیش از ۱۱ قرن است سالروز میلاد حضرت محمد (ص) را به صورت سراسری وبسیار گسترده جشن می‌گیرند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی متن و تیتراژ فیلم «سفر به چزابه» به کارگردانی مرحوم رسول ملاقلی پور و آهنگسازی پیروز ارجمند یادآور جلوه ای از موسیقی در یک فیلم جنگی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در دنیای پرآشوب کنونی، ایجاد «وحدت» ضرورت نخست دنیای اسلام است هر چند وجوب این مهم مشمول کل تاریخ اسلام بوده است، اما امروز اهمیت آن بیش از پیش نمود پیدا کرده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: در اینکه ما باید به سمت تک‌نرخی شدن ارز حرکت کنیم، شکی نیست اما مسئله مهم این است که این روند چگونه مدیریت شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی افراد نیز در فضای مجازی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب برای ممنوعیت خرید واکسن کرونا اعلام کردند که ممکن بود با خرید این واکسن‌ها شهروندان ایرانی نیز با حمله بیولوژیک یا تروریستی مواجه شوند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است