ورزشی 17:01 - 29 آبان 1393
لیگ برتر والیبال بانوان
ارومیه - ایرنا - تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در هفته نخست دور رفت رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر صفر مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار ظهر پنجشنبه در سالن پیام مخابرات ارومیه و با استقبال بیش از یک هزار تماشاگر برگزار شد.



در این دیدار دانشگاه آزاد تهران موفق شد در سه ست پیاپی و کسب نتایج 25-17، 25-19 و 25-18 بر میزبان خود غلبه کند.



در ترکیب اولیه تیم شهرداری ارومیه رویا خالقی، بهاره نیازی، نیلوفر سلیمانی، مریم خلیلی، مهتا محمدی و سماء بهروزی (لیبرو) به میدان رفتند و هاجر کاشی و نیلوفر سلیمانی دیگر بازیکنان جایگزین برای میزبان بودند.



برای تیم دانشگاه آزاد نیلوفر ابراهیمی، مرضیه حیدری، زینب گیوه، شکوفه صفری و مائده برهانی و نگار گیلانی ( لیبرو) در شروع بازی به میدان رفتند و نجمه عابدیان و مژگان غلامی دیگر بازیکنان تعویضی این تیم بودند.



قضاوت این دیدار را 'نسرین حق شناس' با کمک 'ماندانا مطیعی' بر عهده داشتند و طوبی بهپوری به عنوان نماینده فدراسیون بر این دیدار نظارت داشت.



امسال تیم شهرداری ارومیه با سرمربیگری پروین دشتبان، مربیگری سهیلا محورچرخ و فاطمه خمسه و سرپرستی زهرا بخشایشی وارد مسابقات لیگ برتر کشور شده است.



این تیم سال گذشته مقام سومی رقابتهای لیگ دسته یک کشور را کسب کرده است.



مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور با حضور شش تیم گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، ذوب آهن اصفهان، میزان مشهد، نماینده شیراز و شهرداری ارومیه از امروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای ارومیه، مشهد و شیراز آغاز شده است.



تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم این رقابتها پنجشنبه میهمان ذوب آهن اصفهان است.



7126/581

انتهای پیام /*


5229093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است