استانی 09:18 - 30 آبان 1395
امام جمعه میامی:
میامی-امام جمعه میامی با بیان اینکه گردهمایی میلیونی مسلمانان در اربعین نماد وحدت و اقتدار است، گفت: گردهمایی اربعین حسینی هراس در دل دشمنان اسلام می اندازد.

گردهمایی اربعین حسینی در دل دشمنان هراس انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور شامگاه شنبه در خلال در مراسم عزاداری شب اربعین حسینی میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین دردنیا بی سابقه است، ابراز داشت: اربعین حسینی بزرگترین گردهمایی دینی در دنیا است و حضور بی سابقه مسلمانان از نقاط مختلف دنیا نمود بارز اتحاد و صلابت اسلام ناب محمدی(ص) محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این اتحاد مثال زدنی در هیچ جای دنیا پدیدار نشده و به وجود نخواهد آمد، افزود: مسلمانان با وجود توطئه های گروهک های تکفیری مانند داعش باز هم نشان دادند مرد میدان های حماسه و اقتدار هستند و بدون هیچ ترسی بر اعتقاد و عقیده خود استوار خواهند بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه در برگزاری هرچه باشکوه تر آئین عزاداری اربعین، گفت: حضور پرشور مردم در اربعین حسینی قطعا ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت چرا که آنان به دنبال القای این تفکر هستند که امروز جوانان مسلمان از دینشان دلسرد هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

صفایی پور با بیان اینکه عزاداری امام حسین(ع) باعث زنده نگهداشتن اسلام می شود، گفت: اگر امروز این اجتماع بزرگ در کشور عراق به بهانه اربعین حسینی به وجود آمده، باید بدانیم که عامل و باعث آن اهتمام و اعتقاد مسلمانان به عشق اهل بیت(ع) است که امروز با هیچ چیز در دنیا معاوضه نمی شود.

وی افزود: اربعین حسینی و حضور میلیونی در آن توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است چرا که آنها بر این باور بودند که با تهدیدات فرق ضاله و تکفیر می توانند جلوی سیل عاشقان اهل بیت(ع) را بگیرند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه توطئه دشمنان به دلیل عشق به حسن بن علی(ع) و اهداف قیام او خنثی می شود، گفت: قیام امام حسین(ع) آنگونه در جهان تاثیرگذار است که امروز پس از ۱۳قرن همچنان پا برجاست و می تواند ۲۰میلیون نفر را از جای جای دنیا گرد هم آورد.


8372983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است