استانی 20:56 - 08 بهمن 1400

پروژه های نیمه تمام تویسرکان نیازمند همراهی مسئولین

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین افشاری جمعه در شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان با بیان اینکه قریب ۹۹ درصد فرهنگیان این شهرستان دوز اول و دوم و ۷۰ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: ۹۰ درصد جمعیت دانش آموزان دوز اول و دوم و ۷۵ درصد دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی ادامه داد: باید در اولویت اول نسبت به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزانی که واکسیناسیون را انجام ندادند با کمک مرکز بهداشت اقدام نمائیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه در خصوص نصب فن مکنده برای ۱۵۰ مدرسه‌ای که کمبود داریم، از اداره کل استان آموزش و پرورش استان ۱۰۰ دستگاه و ۵۰ دستگاه را نیز در شهرستان تأمین می‌کنیم، افزود: وضعیت کرونایی در استان عمدتاً زرد شده و به نسبت در شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار داریم که باید مراقبت‌ها را افزایش دهیم.

این مسئول با بیان اینکه نکته اساسی در بحث پیشگیری از کرونا رساندن واکسیناسیون به صددرصد است، اضافه کرد: در خصوص جدول زمان بندی پروژه‌های نیمه تمام که تا اول مهر نیاز به پیش روی آنها وجود دارد، باید هماهنگی‌های لازم انجام شود و همراهی همه را برای به نتیجه رساندن پروژه‌ها داشته باشیم.

افشاری ادامه داد: اعتبارات شهرستانی و استانی را پیگیری و در جذب اعتبارات ملی مورد نیاز از ظرفیت نماینده استفاده می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با تاکید بر اینکه خیرین محترم در پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان نقش مهمی داشتند که از ظرفیت آنها همچنان استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان تویسرکان جز ۵ پژوهش سرای برتر کشور است


11430643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است