استانی 19:15 - 12 تیر 1399
رضایی:
ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: مطالبه گری حق مردم است و پاسخ به مطالبه گری مردم جز وظایف مسئولان است.

پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مسئولان است

عباس رضایی، امروز (پنجشنبه- ۱۲ تیرماه) در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان چادگان با اشاره به انجام ۹۴ مورد ملاقات مردمی در سفر خود به این شهرستان، اظهار کرد: مشکل اساسی که توسط مردم شهرستان مطرح شد، مشکلات منابع طبیعی است که باید حل و رفع شود.



وی با اشاره به شرایط خاص و مدیریت بیماری کرونا، گفت: مطالبه گری حق مردم است و پاسخ به مطالبه گری مردم جز وظایف مسئولان است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان، گفت: زیربنای توسعه هر شهرستانی حوزه فرهنگی است و تا مشکلات در این حوزه رفع نشود زمینه توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

رضایی تصریح کرد: مشکلات منابع طبیعی شهرستان چادگان زیاد است و از مدیرکل منابع طبیعی خواسته شده تا ظرف یک هفته حتی اگر خلاء قانونی وجود دارد در سطح کشور پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی به مشکلات آب شرب روستاها اشاره کرد و افزود: هفته آینده تیمی متشکل از کارشناسان به شهرستان اعزام خواهد شد و با تشکیل میزِ مخصوص چادگان، مسائل پیگیری و نتیجه به استانداری اعلام می شود.

مشکلات بیماران دیالیزی باید حل شود

همچنین نماینده مردم شهرستان چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات آب شرب روستاهای بخش مرکزی، گفت: سخت است که مردم این روستاها در کنار سد زاینده رود باشند و آب شرب نداشته باشند و با محدودیت هایی روبرو باشند.

حسین محمد صالحی با اشاره به پیگیری مشکلات فراوان مردم در حوزه های مختلف و پیگیری آن ها در مجلس گفت: تعدادی از بیماران دیالیزی شهرستان چادگان به شهرستان های مجاور سفر می کنند که آن ها هم با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان ها علاوه بر سختی مشکلاتی هایی دارند که البته ساختمانی با مشارکت بالای خیران در حال ساخت است و باید برای رفع مشکل چاره ای اندیشید.

بکر بودن شهرستان چادگان حفظ شود

همچنین امام جمعه چادگان با اشاره به آب و هوای ایده آل شهرستان چادگان و خاک حاصلخیز آن گفت: متاسفانه شهرستان چادگان دارای محرومیت های فراوانی به خصوص در حوزه اشتغال است.



حجت الاسلام بنی جمالی گفت: اگر قرار باشد شهرستان چادگان توسعه پیدا کند باید در زمینه های مختلف باشد و مدیران استانی باید چادگان و مشکلات آن را رصد کنند و واقع گرا باشند.

مشکلات با همراهی مردم قابل حل است

فرماندار چادگان نیز گفت: از زمان تاسیس فرمانداری همچنان اداره هایی هستند که با توجه به اشاره صریح قانون هنوز مستقر نشده اند.



عباس توکلی با اشاره به ۹ درصد رشد جمعیت به صورت سالانه گفت: نبود اداره هایی چون ثبت اسناد در شهرستان مشکلاتی را در رفت و آمد برای مردم به وجود آورده است.



وی با اشاره به انجام خدماتی که بعد از انقلاب در سطح شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشکلات قطعا در سطح روستاها و شهرهای شهرستان وجود دارد که با همدلی و همراهی مردم مرتفع می شوند.



فرماندار چادگان به کاهش اعتبارات تملک دارایی چادگان در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: از سال گذشته ۱۵ مدیرکل در شهرستان حاضر شده اند و به صورت میدانی مشکلات بررسی شده است.



انتهای پیام


10600203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است