استانی 19:24 - 09 بهمن 1398

طرح ۴۶ هزار هکتاری دشت سیستان باید تا ۱۰ اسفند تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی امروز به همراه معاون آب و خاک، قائم مقام وزیر در امور زراعت، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی باهدف بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان به این منطقه سفر کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح آبیاری دشت سیستان در ناحیه عمرانی زهک در جمع خبرنگاران، گفت: طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: برای دومین بار از طرح ۴۶ هزار هکتاری انتقال آب با لوله به دشت سیستان که با عنایت مقام معظم رهبری برای احیای کشاورزی سیستان و رونق کسب و کار، افزایش تولید و بهبود معیشت مردم استان، اجرا شده است، بازدید کردم.

کشاورز با تاکید بر اینکه که کل پروژه تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری باید زیر بار برود، مشکلاتش رفع و کشاورزان بهره مند شوند، تصریح کرد: پیشرفت کار نسبت به بازدید قبلی ام از اجرای طرح، در برخی مناطق خیلی خوب بوده و در برخی مناطق دیگر نارسایی‌هایی دارد که باید برطرف شود.

وی با اشاره به گفتگوی خود با بهره برادران، مجریان طرح و مسئولان استانی و شهرستانی، گفت: مقرر شد در برخی مناطق این طرح برای تسریع در روند کار به صورت دو شیفت اجرا شود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این طرح عظیم در نوع خود بی نظیر و برای توسعه بخش کشاورزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.


10368148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است