بازار 19:40 - 12 بهمن 1399

معرفی دلتابان، سامانه رزرو آنالین بلیط هواپیما و هتل

امروزه اغلب مردم به گشت و گذار و تفریح رغبت نشان می دهند و برای سفر می توانید روش شخصی یا شرکت کردن در تورهای مسافرتی را انتخاب کنید. آژانس های مسافرتی نقش بسزایی در لذت شما از سفر خواهند داشت و در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشید. دلتابان یکی از شرکت های پیشرو ارائه دهنده خدمات مسافرتی است و می توانید در هر زمینه ای از خدمات آن استفاده کنید. یکی از مهمترین مواردی که سبب تبدیل دلتابان به یکی از شرکت های مطرح شده را می توان سرعت بالا در عین کیفیت عالی دانست. به گونه ای که تاکنون کلیه کسانی که دلتابان را برای مدیریت برنامه های سفر خود انتخاب کرده اند از آن رضایت داشتند. مسئولین این شرکت جلب رضایت مردم را در دستور کار خود قرار داده اند و به همین دلیل نیز شاهد ارائه بهترین و بی نظیرترین خدمات توسط این شرکت هستیم. در ادامه می خواهیم برخی از ویژگی های این شرکت معتبر را مورد بررسی قرار دهیم:

دلتابان، پیش رو در گردشگری ایران

چندی قبل برای رزرو بلیط یا تور حتما باید به صورت حضوری آژانس های سطح شهر را با یکدیگر مقایسه می کردیم اما امروزه در هر ساعت از شبانه روز و از پشت سیستم یا حتی از موبایل در هر نقطه کشور می توان کلیه امورات مسافرتی را مدیریت کرد. به دلیل استقبال عظیم مردم از وب سایت های اینترنتی، شرکت های متعددی اقدام به راه اندازی وب سایت در زمینه وب کردند که هر یک ویژگی های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. دلتابان از جمله معدود شرکت هایی است که توانسته رضایت مشتریانش را نسبت به خود جلب نماید و دلیل آن ارائه خدمات بدون کم و کاست است. دلتابان کار خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و در طول دوره فعالیت خود افتخارات بسیاری را نصیب خود کرده است. این شرکت هم اکنون بیش از ۲۰۰ کارمند داشته و می تواند کلیه نیازهای مسافرتی شما را برآورده سازد. رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تور از جمله اصلی ترین خدمات این شرکت به شمار می روند.

رزرو بلیط سیستمی از دلتابان

بلیط های هواپیما به دو نوع سیستمی و چارتر دسته بندی می شوند که این بلیط ها از جنبه های مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند. بلیط های سیستمی به همان بلیط های معمولی هواپیما گفته می شود که از چندی پیش از پرواز ارائه خواهند شد و می توانید به سادگی نسبت به رزرو آنها اقدام نمایید. بلیط های سیستمی از قیمت متفاوتی برای کودکان و بزرگسالان برخوردار هستند. دلتابان بلیط بیش از ۱۰۰۰ ایرلاین معتبر جهان را در اختیارتان خواهد گذاشت تا بتوانید به راحتی بهترین مورد را از میان آنها انتخاب کنید. امکان رزرو بلیط سیستمی به صورت های: یک طرفه، رفت و برگشت و چند مسیره وجود خواهد داشت. این قابلیت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را به سادگی هرچه تمام تر انتخاب و رزرو نمایید. در رزرو بلیط هواپیما حتما به تاریخ پرواز دقت کامل داشته باشید. دلتابان با سیستم قدرتمند خود خواهد توانست در مدت زمان بسیار کوتاه تری کلیه بلیط های متناسب با اطلاعات شما را پیدا کرده و به نمایش بگذارد.

 

رزرو بلیط چارتر از دلتابان

بلیط های چارتر را بسیاری با عنوان بلیط های ارزان می شناسند در صورتی که این بلیط ها قیمت ارزانی ندارند. بلیط هواپیما چارتر به نوعی از بلیط ها اطلاق می شود کا توسط شرکت چارتر کننده به صورت عمده خریداری شده و به صورت تکی به فروش می رسند. این بلیط ها در ابتدای ارائه میزان قیمت بالاتری هم نسبت به بلیط های سیستمی برخوردار خواهند بود اما در صورتی که ظرفیت پرواز تکمیل نشده و روزهای کمتری برای پرواز باقی بماند شاهد ارائه تخفیفات ویژه برای بلیط های چارتر خواهیم بود. دلتابان این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید به راحتی انواع بلیط های چارتر ارائه شده در مسیر انتخابی خود را مشاهده نمایید. امکان انتخاب بهترین مورد نیاز برایتان وجود دارد. یکی از اصلی ترین مزیت های دلتابان، سرعت آن است به گونه ای که می توانید در عرض چند دقیقه بهترین بلیط را برای پرواز رزرو کنید.

کنسلی بلیط هواپیما

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که کلی برنامه برای کاری ریخته باشید اما یک اتفاق غیرمنتظره شما را مجبور به بیخیال شدن آن کند. بلیط های هواپیما نیز از این قاعده مستثنی نیستند به گونه ای که ممکن است پس از خرید بلیط از سفر خود پشیمان شده باشید. این پشیمانی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که کاملا به خود شما مربوط خواهد شد. توجه داشته باشید که امکان کنسلی بلیط هواپیما وجود خواهد داشت. مسئولین دلتابان کلیه تلاش خود را بر این داشته اند که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند و کنسلی بلیط های مختلف از جمله مهمترین خدمات آن است. امکان کنسلی بلیط به صورت تلفنی نیز وجود دارد و می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای بلیط خود را کنسل کنید. اما میزان جریمه کنسلی بلیط بستگی به شرکت ایرلاین شما دارد و شرکت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که اغلب بلیط های چارتر امکان کنسلی ندارند و به همین دلیل باید در هنگام خرید آنها نهایت دقت را داشته باشید.

رزرو تور دلتابان

تور ها بهترین انتخاب برای مسافرت خواهند بود چرا که با رزرو آنها خواهید توانست سفری بدون دغدغه به همراه دوستان و آشنایان داشته باشید. تور های مسافرتی به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر فردی متناسب با خواسته خود خواهد توانست بهترین مورد را برای سفر خود انتخاب کند. دلتابان در طول دوره فعالیت خود تور های متعددی را به سراسر نقاط جهان برگزار کرده و به همین دلیل تجربه کافی در این زمینه داشته و می تواند بهترین مسافرت را برایتان به ارمغان آورد. سفر به همراه تور های مسافرتی به گونه ای است که کلیه انور توسط مسئولین تور مدیریت شده و شما تنها از مسافرت خود لذت خواهید برد. در انتخاب تور های مسافرتی نیز باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که هریک از تور های برگزار شده در دلتابان خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه خواهند کرد و می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

رزرو هتل دلتابان

رزرو هتل یکی از مهمترین اقداماتی است که قبل از سفر باید به آن توجه داشته باشید. هریک از شهر های جهان هتل های مختلفی را در خود جای داده اند و طبیعتا هر یک از این هتل ها از نظر میزان خدمات و امکانات با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در رزرو هتل باید به موقعیت مکانی، خدمات، امکانات و همچنین قیمت آن توجه کنید. دلتابان این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید متناسب با وسع مالی و همچنین خواسته خود از هتل مورد نظر، بهترین مورد را برای اقامت انتخاب کنید. دلتابان از بهترین شرکت های رزرو هتل خارجی کمک کرده و سیستم این شرکت باعث خواهد شد که بتوانید محل اقامت خود را از میان تنوع بیشتری از هتل ها انتخاب کنید. امکان مقایسه هتل های مختلف نیز برایتان وجود داشته و به همین دلیل خواهید توانست بهترین مورد را برای اقامت رزرو کنید.

هزینه رزرواسیون در دلتابان

یکی از مهمترین مواردی که فکر همگان را به خود مشغول کرده است را می توان قیمت دانست. دلتابان انتخابی برای تمامی اقشار جامعه است و همه افراد می توانند بهترین ها را متناسب با خواست خود از شرکت دلتابان انتخاب کنند. هریک از خدمات شرکت میزان هزینه متفاوتی خواهند داشت و به همین دلیل نمی توان رقم ثابتی برای کلیه خدمات آن در نظر گرفت. دلتابان به برگزاری تور ها و ارائه خدمات لوکس معروف است و چنانچه می خواهید سفری بدون کمبود و لاکچری داشته باشید طبیعتا به هزینه بیشتری نیز نیاز خواهد بود. با جستجو خدمات مورد نیاز خود در دلتابان می توانید قیمت های ارائه شده را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. در حالت کلی میزان قیمت هایی که برای خدمات مختلف دلتابان در نظر گرفته شده است در مقایسه با کیفیت آنها مناسب خواهد بود.

مزیت های دلتابان

انتخاب دلتابان به عنوان مجری تور یا رزرو بلیط و هتل، مزیت های بسیاری خواهد داشت. تجربه کاری مسئولین این شرکت یکی از مهمترین مزیت های این شرکت است. مسئولین دلتابان با تمامی راه و چاه ها آشنایی داشته و به همین دلیل خواهند توانست بهترین امکانات را در اختیار شما بگذارند. دلتابان دارای شرکت های همکار بسیاری در جای جای نقاط جهان است که بیش از ۲۴ سال با آنها کار می کند و به همین دلیل خواهد توانست کلیه امور مسافرتی شما را تسریع بخشد. این شرکت یک وب سایت جامع دارد که می توانید کلیه امورات مسافرتی خود را از طریق آن مدیریت کنید و این امر باعث شده که بسیاری دلتابان را برای مسافرت های خود انتخاب کنند.

قرارداد دلتابان با شرکت های هواپیمایی مختلف باعث شده که بتوانید هر ایرلاینی را برای پرواز خود انتخاب کنید. خدماتی که دلتابان در اختیار مسافران قرار می دهد را نیز در کمتر شرکتی مشاهده خواهید کرد. دلتابان تا پایان سفر مسئولیت پرواز شما را بر عهده داشته و تمامی خدمات این حوزه را نیز به صورت کامل ارائه خواهد کرد.

پشتیبانی دلتابان

بی شک خدمات پشتیبانی قوی باعث اطمینان مشتریان خواهد شد و دلتابان این موضوع را به خوبی درک کرده و اقدام به ارائه خدمات قدرتمند پشتیبانی نموده است. کارشناسان زبده دلتابان در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات ریز و درشت شما هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید. توجه داشته باشید که از طریق تماس تلفنی نیز می توانید بخشی از امورات مسافرتی را کنترل کنید و از جمله مهمترین آنها می توان به؛ رزرو بلیط، کنسلی بلیط هواپیما، رزرو تور و... اشاره کرد. همچنین می توانید اطلاعاتی در رابطه با پرواز ها و همچنین مسافرت های مختلف دلتابان دریافت کنید.

اگر شما هم قصد سفر به هر یک از شهر های داخلی و یا خارجی را دارید و به دنبال یک مجموعه قابل اعتماد و در حین حال ارزان برای خرید بلیط و رزرو هتل هستید پیشنهاد می شود که یک سری هم به سایت دلتابان بزنید وتا علاوه بر مشاهده قیمت ها و امکانات فوق العاده این مجموعه از افر های جذاب آن ها نیز مطلع شوید. مجموعه دلتابان مشتریان خود را هم چون سرمایه هایی گران بها می داند و  تمام مدت در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر و دریافت هزینه کمتر بهترین شرایط را برای آنان فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با سایت دلتابان و نحوی رزرو بلیط از این مجموعه می توانید به مقاله ای که در https://www.rokna.net/fa/tiny/news-656432 منتشر شده است نیز مراجعه نمایید.

 

 

 

 


10930555
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است