استانی 20:26 - 29 آبان 1393
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور رقم خورد
در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل ثامن مشهد شکست خورد.

شکست تیم صنایع ماهشهر مقابل ثامن مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر عصر امروز در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از تیم ثامن مشهد پذیرایی کرد.

صنایع ماهشهر که شب پیش از مسابقه دچار تغییر در کادر فنی شد برای ادامه این مسابقات نام خود را نیز به منتخب بسکتبال شهرستان بندر ماهشهر تغییر داد.

پیش از این علی عموری‌نژاد سرمربیگری این تیم را برعهده داشت که از امروز مسعود صانعی سکان هدایت تیم بحران‌زده صنایع ماهشهر را به دست گرفت.

در دیدار امروز ماهشهری‌ها مسابقه را بد آغاز کردند و کوارتر نخست را 31 بر 14 به حریف مشهدی خود واگذار کردند.

در کوارتر دوم این دیدار بازیکنان تیم منتخب ماهشهر از جان و دل مایه گذاشتند و توانستند نتیجه این یک‌چهارم را 19 بر 14 به سود خود رقم بزنند تا اختلاف امتیازات کاهش پیدا کرده و نیمه نخست 45 بر 33 به سود مشهدی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه باز هم ماهشهری‌ها بودند که نتیجه را به سود خود رقم زدند، این کوارتر با نتیجه 18 بر 16 به سود منتخب ماهشهر به پایان رسید تا نتیجه دیدار 61 بر 51 به سود ثامن مشهد پیگیری شود.

اما در کوارتر چهارم کمبود بازیکن در پست‌های مختلف و همچنین کمبود بازیکن ذخیره در تیم ماهشهری بیشتر از پیش به چشم آمد و شاگردان مسعود صانعی این کوارتر را 23 بر 13 به ثامن مشهد واگذار کردند تا در نهایت 84 بر 64 بازنده این دیدار باشند.

به این ترتیب چهارمین شکست متوالی تیم صنایع پتروشیمی (منتخب بسکتبال ماهشهر) در این دوره از رقابت‌ها رقم خورد تا تماشاگران و هواداران ماهشهری در پایان مسابقه با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را نسبت به عدم حمایت مسئولان از این تیم نشان بدهند.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز در همین چهارچوب عصر امروز در گرگان میهمان شهرداری این شهر بود و توانست میزبان خود را با نتیجه 71 بر 54 مغلوب کند.

هفته پنجم این رقابت‌ها نیز دوشنبه هفته آینده پیگیری خواهد شد و تیم پتروشیمی بندر امام از پمینای اصفهان پذیرایی خواهد کرد، پالایش نفت آبادان در تهران به مصاف دانشگاه آزاد خواهد رفت و صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر نیز با قرعه استراحت مواجه خواهد بود.


5230105
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است