استانی 23:29 - 31 اردیبهشت 1401

جلوگیری از قاچاق ۲۲ تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ایرانشهر- بزمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن ۲۲ تن روغن مایع خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک استان بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۸۰ هزار لیتر بنزین قاچاق در سیستان کشف شد

وی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زهک در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی زهک- زابل به ۳ دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توقیف این خودروها و در بازرسی از آنها ۸۰ هزار لیتر بنزین قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد که در این رابطه سه فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان سوخت، کالا و سرمایه‌های ملی با اشاره به تأثیر مخرب این پدیده شوم بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.


11568859
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است