استانی 17:09 - 22 آذر 1398
معاون شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد:
ایسنا/خوزستان معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با تاکید بر ضرورت حمایت فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.

ضرورت حمایت فنی و مالی سازندگان از سوی دولت

فرخ علیخانی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز 22 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه کشور در مجموع نفت و گاز در جهان در مکان اول است و در این زمینه سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان قطب های نفت و گاز و پالایشگاهی کشور هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوزستان نقش و پتانسیل های بسیار زیادی در حوزه نفت، گاز و پالایشگاه دارد و از این رو باید این استان به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید تصریح کرد: در راستای تولید ایمن و پایدار، پیمانکاران و سازندگان نقش بسیار مهمی دارند. سازندگان بخشی از این تیم همراه در تولید ایمن و پایدار هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

علیخانی عنوان کرد: باید نگاه گروهی به سازندگان و پیمانکاران داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات به صورت درونزا حل شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی انتقال نفت گوره - جاسک اظهار کرد: با توجه به پتانسیل هایی که در کشور وجود دارد، بخشی از این طرح نصیب خوزستان شده است و خوزستان سهم بسیاری در تامین خط لوله این طرح دارد.

علیخانی عنوان کرد: وضعیت کشور در بحث های تکنولوژی در فازهای یک و دو پیشرفت های خوبی داشته است اما سازندگان حوزه صنعت نفت باید به بحث های تکنولوژی و دانش این حوزه توجه جدی تری داشته باشند.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید گفت: سازندگان بیشتر به بخش ساخت مکانیکال کالا توجه دارند و به بحث های دانشی کمتر توجه می کنند. در این زمینه با درگیر کردن شرکت های دانش بنیان می توانیم در زمینه تولیدات تکنولوژی کالا موفق عمل کنیم.

علیخانی اظهار کرد: نمایشگاه ها، محل عرضه توانمندی ها است و در این زمینه انتظار داریم تا برای نمایشگاه ها اهدافی در نظر گرفته شود و برای تحقق آن اهداف تلاش شود.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت های فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.

انتهای پیام


10318130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است